U Dia Mundial di Pescheria

I tarritorii sò travagliani. Questu ùn hè micca à tuttu pescaghjà di noi, arranged principalmente per riunite cù l'amichi è divèrtanu. A pesca seriosa seriu requires strength, skill and a lot of time, per quessa chì ùn hè micca surprisante chì ci hè un vacanze ufficiale, UN-récepteur, - World Fisheries Day.

Un pocu di storia

A pesquisa hè cunnisciuta da l'omi di u tempi antichi. In i zoni whereu era impussibule di razza vaccine, e persone manghja i pezzi - questu era u casu in l'America di u Nord, u Far East di a Russia , l'Alaska è Scandinavia. Sicura chì questa occupazione hè stata fatta parte di u modu di a vita è a cultura di sti pirsuni.

A pesca hè una di l'hobby più populari di l'umanità. Hè scritta in parechje studii littri, cum'è «L'omu vechju è u mari» di Ernest Hemingway o «L'armata di u mari» di Victor Hugo. Sò dimustratu di a gravidenza di stu travagliu, i periculi chì si trovanu à aspittà per i pescadori in alta mari.

Sempre da a pesca ùn hè micca solu un hobby, ma hè ancu un mezzu di survival - per quessa reste da quì da quì, è quì, è finu à quì. Hè per quessa impurtante prestu una cura particulari à questu, chì hè fatta oltre.

U 27 di ghjugnu - U Dia Mundial di Pescheria

A data di u Dia Mundial da Pescheria hè u 27 di ghjennaghju . In queste ghjornu sò diverse cuncorsi sò tenuti cù premiati ancu à u livellu di l'autorità, è ancu da siminarii di furmazione, induve qualcunu pò sculari i fundamenti di a pesca. Hè nutate chì, a pocu tempu, u piacè di sta lezzione hà iniziatu da esse divulgata da e donne chì intervene ancu in a festa. Organizzazioni indiati di a pesca preparanu rapporti nantu à u travagliu in questu settore.

U festivale hè ancu deguttu à u Cungressu Internaziunale nantu à u Regulu è u Sviluppu di a Pescheria: hè stata quandu, in u 1984, in Roma, una decisione hè stata fatta per creà un Feste formale di pesca di u Munnu.

Hè interessante chì u ghjornu di u Pescheri è u Dia di a pesca sò parechje vacanze, celebrati nant'à parechji ghjorni. I vacanze di i pescadori sò prufessiunali, ricunnisciute solu in certi paesi, mentre u ghjornu di pesca hè una festa per tutti, i prufessiunali è dilettanti.

Un pocu di pisca

Questa occupazione, chì occupanu un postu impurtante in u campu di l'agricultura moderna, per qualchissimi ùn hè micca solu un travagliu o un hobby piacevule, ma una vita sana - un hobby chì hè cultivatu in passione. A ghjente hè pronta à pezza in qualchi tempu, invevà di l'eventu disperenzi, è aspittà d'ore. Puderanu in i cantoni più setti per vede u sensu di u morsu di u pesciu. E l'eroi di a storia antica "L'omu vechju è u mari", per esempiu, era cusì purtatu da a caccia per pesci gianti chì ellu hà mortu, pruvatu di piglià è mantene una presa grande.

E l'ONU hè più cura di a pesca. Cusì, à una di e reunioni era statu stabilitu chì una persona hà principiatu à cunsumà molti più pesci chì ancu l'annu passatu. E, anzi, u numaru di pescaghji hà ancu cresce drammaticu.

Sì, in questu seculu, a maiò precisa di a pesca di survival hà scappatu quasi. Ma, però, a pesca, in addition à l'hobbit à massa è ancu a sfera necessaria di l'ecunumia, hè ancu un grande prucessu grande. In tutti i paesi marini ci pudemu visità un cafè induve si pruposti à prupietà u pesciu di u locu, u pruduttu sò largamente utilizatu da e persone in tutti i cantoni di a Terra. Avemu vede u pesce in tutti i mercati è in ogni tenda in ogni cità.

Ancu senza esse purtatu è senza bisogna à fà cù a pesca, unu deve rispettu di stu travagliu duro è capisce quale di travaglià i pescadori facenu ogni ghjornu. A verità di pesca hè invariabilmente assuciata cù i periculi di u mari è u longu travagliu minuciosu. Perchè, u 27 di ghjennaghju, u Dia Mundial di Pescheria, vale a pena cunsiderà chì ghjè detrásu a parte di u pezzu diliziosu chì vulemu regularmente nantu à a nostra taula.