U ghjornu internaziunale di u blogger

14 di ghjugnu, utilizatori attivu di u World Wide Web celebranu u ghjornu internaziunale di u blogger. Questa vacanze unisce i milioni di persone, l'autori è u lettore. Hè digià difficultà imaginate l'spaziu di informazioni senza informazioni freschi è novi pubblichi. E più impurtanti, si diferendu di publicazioni offline - hè una diretta cumuna, l'oppurtunità di dumandà una domanda, cumprà a vostra opinione è ancu intruti in discussione.

Quale hè quandu u fundatu a festa?

E successu per accidenti. Hè solu chì in u 2004, i bloggers d'una manera di decisu chì almenu un ghjornu in l'annu avìanu da definitu di abbandunà u travagliu di ogni ghjornu per puderebbe chat with readers and peers - era duranti stu piriu chì sta festa hè nata.

Questu annu hà ancu avè principiatu un cuncorsu pè u migliu diurnu di blogger online!

Quandu fece u primu blog?

L'apparizione di i bloggheries hè identificatu cù u nome di u timiru americanu Tim Burns-Lee, chì in u 1992 criava a so propria pagina web, induve ellu hà publicatu l'ultime nutizie. Questa idea hè stata rapida rapidamente da l'utilizatori attivu di a Redescu, è quattru anni dopu blogu diventenu un affari impensablement popular. U ghjornu di u blogger solu à tempu cunferma i rilazioni amichi trà i publicisti di a stonda in u mondu. In certi paesi ancu in u 14 di ghjennaghju nantu à u ghjornu di u blogu, l'autori si scontranu per vedà micca in u screnu di i monitors, ma cù i so ochji.

Perchè i blog?

Ùn ci hè una risposta senza dubbbu a questa domanda. Ogni cumandatu i so scopi, chì spessu distinguanu trè principali: a cumunicazione, l'uppurtunità di splash the emotions and mercantil motifs.

Di sicuru, a nicissità di a cumunicazione hè a prima ragiuni. Parechji volanu solu cumprà i persone, cumprate i so gustosi è i fallimenti, avè cunsigli, è ciò chì ci ponu escemente - basta à vaghjimu.

Ogni persona prima o dopu accumula assai emozioni, chì vulete splash out and get support, approval. A retaccia in questu casu hè una panacea. Scuranu, sustene o dà una occasione per discussione, chì hè ancu una reazione attiva è una nova occasione per vincite. In ogni casu, persone sempre ci sò sempre, chì ùn ponu micca esse detta di a verità di a vita.

Ma un blogu pò ancu esse un putru putente per PR. Molte parechji publicità i so servizii, vendenu beni, furnisce i mistieri. Ùn hè pocu cumu per i bloggers per publicità nantu à i so pagine diari di diversi affari firmati, ma per una tarifa, sicuru. In ogni casu, u ghjornu di u blogger unisce a ghjente à u mondu, ùn hè micca maravigliu?