Festa di a prutezzione di a Santa Vergina

I Cristiani veramenti in tuttu u munnu sò sempri venerati da i Teatoni. In i tempi antichi, quandu a ghjesgia era ghjustu, a ghjente trattatu cun rispettu maiò di i diversi ghjorni di memoria assuciata cù u so nome. Ci hè parechje festa di a vèrgine, i posti chì i believers chì associanu cù a vita terrenu di a Vèrgine Maria sò venerati. E centu di icone di a mamma di Diu sò cunnisciutu è venerati. Ci hè una festa di a famiglia, chì si celebrà in Orthodoxie Rusa - hè a Prutezzione di a Vergine. Oghje vulemu di dì micca solu a storia di a so emergenza, ma ancu comu hè stata nutata prima di noi, quale sò i signori di u populu in associu cun ellu.

A storia di a festa di a prutezzione di a Santa Vergina

À a fine di u 10 secolo Bizantinu facia guerra disprezza è persenta cù i Saracini è i Slaves Gentili. In a vita di San Andriu u Ancien, hè scrittu cumu in u 910 e e truppe di i invasori assedianu Constantinopuli. Certi corsi di dicenu chì eranu musulmani, ma in u Tale of Bygone Years hè stata dittu di l'esercitu Rusu. Qualcuno chì era, ma a cità hà sappiutu di surviglià solu grazia à un miraculu. U pòpulu riuniscenu in a chjesa di Vlaherna, induve hè urdinatu per pricà per i lacrimi in difesa. E dopu, duranti a vigilia di tutte ogni notte, a volta di u bughjone di a chjesa paria apertu è i vesti stunati vìdenu a vèrgine Maria vicinu da l'angeli è di i santi.

A mamma di Diu hà iniziatu à dumandà à u Signore per a prutezzione per i poviri cristiani, dopu à quale ella sfruttu u maforziu (spiccioli) è difiniscenu nantu à tutte e persone chì era in u tèmpiu. Ogni prisenti prisentanu immediatamente a gràzia è eranu illuminati da a luce chì vinia da a cummunicazione di a Virgen. A matina dopu, a pupulazione tutta di a cità hà amparatu di u miraculu, è i nimici fughjita in panicu da a cità. Dopu questu tempu, l'Ortodoxu in onurà di stu maravigghiusu avvenimentu cumincià à celebrà a festa di l'intercessione di a nostra Signore u 1u ottobre, secondu u stilu anticu.

Sicondu a legenda, era i russi chì perdevanu a battaglia per Constantinopuli. Ma avìanu qualcosa più à ritornu. U miracle hà scunvatu i pagani tantisimu chì pronti dicenu d'accettà u Cristianesi, è a Virgine Maria diventa reverendu in Russia cum'è l'intercessore di tutti i cridenti. U Prìncipu Andrew Bogolyubsky in u 1165 cresce a Chiesa di l'Intercessione nantu à u Nerl è hà stabilitu durante u so regnu a celebrazione ufficiale di a festa Ortodoxa di a Prutezzione di a Santa Vergina.

Eppuru chì l'intercessione ùn hè micca inclusu nùmmuru di doce vacanze, ma in u nostru populu hè veneratu specialmente. In u so onore, parechji cathedrali sò stati construiti, è in a regione Vladimir ancu a cità di Pokrov hè statu chjamatu. A più famosa in Russia hè a Catedra di Intercession in Mosca (cattedrale di San Basilio), custruitu da Ghjuvanni u Terrible. U novu stilu celebra u icona di a Patruzione di a Santa Vergina u 14 ottobre.

Festa di a prutezzione di a Santa Vergina - signali

In i vechji ghjorni era cenniu chì in quellu ghjornu l'annu agriculu era vinutu à a fine. In u boscu oghje si cugliau l'ultimi funghi. S'ellu era creduutu prima di u Vechju chì u vaghjimu era ancu in u patiu, dopu chì era digià dighjà pussibule di sperà l'arrivata di questu invierno. Parechjude vistu u celu. A prima partenza di i guerrii à u sudu, à l'intercessione, hà marcatu l'arrivu di un invernu primu in friddu. I ospiti urighjà urienti à insulà i so abitanti, per i vacchi di l'inguernu, anu trasfirmatu l'animali. U ventu di u ventu di u Pokrov hà prumessu un inguernu friddu, è u ventu miridiale era cálido. Se u ghjornu oghji u tempu hè mudificate, u ventu hè volatile, è l'invernu serà volatile.

Ottobre hà longu cunsideratu in Russia cum'è un annu. Era da u Veil chì puderia maritari i ghjovani. A neve chì hè cascata quellu ghjornu era cunsideratu un signu cuntenutu per i novu. Li fiddini addisignatu l'icona di a Vèrgine Maria cun una spugna è si parlava di cungiuli. Hè dumandatu a festa di a prutezzione di a Vergine Maria per copercia a terra cun una bola di neve, è a so testa cun pappu. I sposi chì ùn anu chjappu, marchjavanu cù i so capelli inseriti, è questu ritu significava per elli u matrimoniu desitatu. I crmeni anu crede chì oghji chì a Vèrgine ubbidita à salvà una persona da u prublemu, u megliu difendatore è patrona di i zitelli, è ghjovani ghjovani.