A manzata torna u fogliu - chì fà?

Tutti amu manciari - dolci o sour, crunchy e juicy. Ma si u mannu si crecerà nantu à u vostru giardinu, probite sapè chì hè spessu sopravanziatu da e parolle è parechji malatii .

Perchè u ghjovanu u ghjornu torna è chì farà per quessa?

In questu articulu avemu discuratu nantu à u fattu chì l'arbre manfria si manca se a so rotonda hè stata. Questu hè un sintimu di una di e malatie sottumessi, è u trattamentu di l'arbre dependenu di a causa:

  1. Pò esse un muffa pulverificà - sta infizzioni vene nantu à i ghjovani arburi è di i vechji. À u principiu di a malatia nantu à e foglie è u caputuni vene un saccu di grisgiu-biancu, chì sia accussatu più densu. Allora e foglie di l'arburetu cumunione per passà in u crescita, si atticciate è cadunu, espunennu i rami, è i ghjovani rizzione sò solu. Hè ricumandemu per a cumbattimentu di muffa pulverizante in spraying cun una suluzione di u sulcusilu di coloidal sulphur, cum'è ancu fungicidi.
  2. U pulguti ordinariu pò ancu pruvucà torci di foglie d'arbre. In questu casu, e fogghi deformate anu un tinte cusidu-verde giallu cù arossi crimini, è si pò vede nantu à sti insetti, cunnisciutu da ogni giardiniere. Per essecimentu i pulatorii di i vostri arbureti, pruvate l'infuzione di cipolle, celandine, milfoil, assicurinu, alli, agulosi. A megliu aderenza di sti liquidi à e foglie assicura l'aghjunzione di sapori di u duminiu. Un modu interessanti è efficafanu à affruntà issi insetti hè u chjamatu cincu caccia. Ci hè appiicatu à u troncu d'arvulu annantu à a circunfrazia di u ghjardinu Var è poi po cù a polietilen (ùn deve micca toccu u zuccadoru in u stessu tempu), ma di sopra per rimpiazzà cun un modu elástico. Stu metudu ùn si permettenu micca e furminite per entra in l'arbre, chì sò purtati da i larva di pesta.
  3. Quessi piriphichi rossi truppi di i nostri jardini. I foglie di l'arburu affucatu da questu insettu anu mancu rossi mannari e furiusi, è a ghjente si mette à manzili. A quistione di cose per trattà l'arbre di u manzano, in u quale a folla sò stati torghje, i spicificatori cuntenenu cusì. Prima di prucedimentu di sta pesta, hè cunsigliu per utilizà Oleokuprit, Kemifos, Nitrafen. Sì i frutti sò stati attaccati, pudete spruverà a pianta cù infuzione di polvere di tabacco, chì duna ancu boni risultati in a lotta contru i pulatori rossi.