Comu a pianta arburi fruttu?

Se avete cultivatu un arbre fruttu da una pusterità, da ghjustamente, avete da ottene un immubiliore cù qualunqui propiu di i so parenti. È per a priservà i boni variità di e piante di fruttu pò esse di a vaccinazione. Fighjemu nantu à a manera di cultivà i frutti.

Tipi è reguli di a vaccinazione di frutti

L'inserzione hè una inocula cù l'ochju. Oculizazione hè aduprata in questi casi chì hè necessariu per ottene parechji muddi di variità priziosa, è ci hè solu un pocu nummu di cuttings. Okulirovku facenu cù u principiu di u circulu di sapia attiva in a pianta. Un trè centimétru t-cut must be made on stock. L'ochju hè cutatu è cusì chì a rina hè stata tenuta lignu. U cut eye hè inseritu à a bocca sottu à a cortezza, cum'è in un saccu. Avà, a parte suprema di l'ochju hè chjucata cù u cascu. Pone l'oculazione cun un film di polietileniu, affinchendu u rinochju apertu. A parte di e taglicini nantu à a inoculazione sò stati chjappati, è questu locu duverà esse coperto cun vernice in giardino .

Copulation "cun una lingua" si usanu s'ellu è u ramu sò cuncritibilità in grandezza. Per fà questu, facemu cutsu oblicu nantu à a basa è in e tinghje. Appretzu à l'altare di un terzu di u cutru facemu incisioni, chì ci vole à esse inseriti in l'altri. À u listessu tempu, almenu in un latu di u cut, u cambiu di u stocku è u cutdu deve esse cumminati. Partemu solu trè mandone nantu à e stagni. A cunnessione hè tutta di tutta a durata di a film.

A inoculazione per legnu hè usatu si u diametru di e taglicini di u scion hè menu di quellu di u raghjone. In l'articuli per a inserimentu darrere di a cortezza, facemu un corpu ubbligatu, è a parti suprema sopra à u terzu ribellaghju hè stallatu. L'alcaccia di u ciuperu hè prunenti è pulitamente separata da a fustu. Inserisci u zaldituri nantu à a cortezza in tale manera chì u so corta hè diretta à l'aghjunghje di u duminiu. I tilti sò attaccati à i spini, è u cutdu in u stump si trovanu cù un spuele.

Inoculazione cun u ponu aiuta chì u fruttu hè danatu da i rosi. Per questu questu, avemu bisognu di cuttati da l'intreduce varietà in u travagliu più longu chì i danni corticale da circa 6 cm. À l'articuli per i dui fasci facemu cuttati oblicu, è tagliate l'arme di a parte dannuta di l'arbre è fate trimmi di sopra i sopra a ferita. In queste muntagna avemu inseritu i fini di i scogghi, è i scontri sò adatti à u lignu cù i cortini oblicu. Pone u ramu assai ligatu cù una filmu o spine, è in cima di questu impone una strata di saccheghje cù carta, chì impedisce a girmionu di i riti nantu à i ponti.