Trasfurza rossa in Spring

Avemu usatu à u fattu chì a mora hè un boscce di u boscu, ma pocu ricenti e variità novi è i bieti d'arbusti di bacca sò sempri vistuti in i lochi privati. In i climi cimi, i spezii coperto di morsa, chì tolleranu i friddi di l'inguernu, sò particularmente bè adattatu, ma l'invienti sò difficiuli di tollerà in l'inguernu, sopratuttu se u tempu hè inestabile; i frostati sò sustituiti da scappatu. U prucessu di cultivà un urso di ghjurazione, in quantu à cura, in parechje modene s'assumiglia à u cultivo di rubi. Da l'articulu pudete amparà cumu fà plantà una mora in a primavera.


Cumu fà una mora in a primavera?

U primu postu di u zuffi hè megliu fattu in a primu mananale, immediatamenti dopu a chjera cascata. In u vaghjimu ghjè ancu possibbili di cultivà e zuffi, ma hè un periculu ch'elli i pomi di fragnà s'eranu per during l'invierno.

Sceglie un situ per u muru di u circa

Avete bisognu di cumincià à selezione un locu. Tutte sò beni sviluppati è fugliate abbundante si fanu cultivatu in locu bè. In l'ombra, i rimmi sò stesi assai, è a bacca ùn hè micca cusì dolce. Hè impurtante ancu di sceglie un territoriu induve ùn ci hè micca stagnazioni di l'acqua. Per i muflini, ci sò preferiti i ch'hè a mancanza di u nivellu mediusu d'acidità. Agrotechnists nota chì sta cultura hè ferita in forti venti, dunque hè cunsigliu per plantà arbusti in un locu prutigatu da u ventu, per esempiu, à longu fertu à una distanza di 70 - 80 cm da ella.

Preparing for planting, landing a blackberry

L'opzione più piacevule per i genitori di cultivà hè di piantazione di muderni. Sottu à ogni sapling, un fossa di meza metru d'in larghezza è di prufundità hè excavatu. In u pianu di lignu hè creatu un caperu di 5-6 kg d'humus, 100 g di superfosfatiu è 50 g di fertilizzanti di putassiu. Per impidiscia chì e radici di contactà e radici cù l'abbinimentu, hè aghjettatu una capa di terra sguassata di u tarrenu, perchè chì u fossu hè occupatu circa 2/3. Cumu seguitu, sparghjendu i radichi di e zuffi, pusonu una stazzeria sottuponemu è fate l'armari di a terra. À u stessu tempu, hè necessariu di cuntrullà chì u bogheru di a crescita ùn hè micca più di 3 cm in fundamentu. Hè imperativo chì a terra hè chjachjata per eliminà e purche di l'aria vicinu à e razzi. Dopu chì u zucchero hè stata pianta, a parte di terra hè chjucu à u nivellu di 30-40 cm da a superficia di a terra, un furore di riabilitariu se forma, è a terra si stalla cù una strata di humus.

Quandu a zaghira dilatesu cù e raccoglieri, a prufundità di u pit-impostante hè 7-8 cm è l'larghezza hè 10 cm. Sti rivabulidii si sò stati posti 10-15 cm in palezza, 20 cm di diametru. Un pocu compost o humus hè aghjuntu à u tarrenu. Quandu si cogliu parechji pianti, u schema di zuppurta di zurriella hè quella manera: 1 cezza in a fossa à una distanza di 1,2 m à u 2 à l'arbulu in un fossu à una distanza di 2 m.

Care per Blackberry Landings

Per a cunvenzioni di a cura di l'arburu, hè cunsigliu per utilizà trèllesi - posti seputi in una fila longu à e piantagione di u biancu 2 m altu cù un filu di trà queste stendu in 4 fila. U filu di filu di filatu hè situatu à u livellu di 80 cm da u pianoforte, i fili susseggenti sò furmati annantu à 40 cm. Li rimjiet sò fan-shaped in legatura à u filu chì l'arbulu creci.

Cuscenza per a cultura di berry comprende a frazzioni rigularità di a tarra, distruzzioni di e bramosu è a puntata, abbastanza abundante in u clima. In i primi dui anni, ùn hè micca necessariu fecundà a pianta è eseguisce a so pruning. Se l'inflorescenza apparenti l'annu dopu dopu à u piantaggiu, si deve esse chjapputu per chì u zarzamora ùn passene a so energia in a fructificação, ma un sistema radicali fortu è e rami principali di l'arburu sò furmati. U fertilizzanti di nitrogenu sò cunsigliati per a prima volta per fà per u 3u annu dopu à vende.

Per l'inguernu sottu à a piantazione di e zuffi, una schiera di mulchendu di umus, serratura, etc., anu da esse creatu per insulà l'eorienti, è i ghjacchi oghji si scrivevanu da u fretu sottu materiale.