Sensation! A mummia di 1000 anni di u monacu hà avutu in tutta l'osse è u curu!

Ùn avete micca cridutu in miraculi?

Assicuranza unicu univirsità hà maravigliatu u publicu di u mondu - i medichi anu scanatu un corpu momificatu di 1000 monti di u mondu buddistianu è anu saputu, chì u so scheletru è un cervulu sò inati!

Maestru Ci Xian, chì u corpu fu subitu a tomografia computazioni, era unu di i prezzi di u Budizzu più venerati. Hè cunnuscenza chì hà da distribuisce e "insignamenti di l'Illuminatu" da l'India à a Cina stessu. Registri stòrici hà registratu a stanza di Tsi Xian in u territoriu di l'Imperu Khitan in a parti nord-est di a China muderna in l'intervalu entre 916 è 1125 anni, induve u maestru traduce 10 sutras in caratteri chini chì anu survivatu à questu ghjornu à i pate. Per u so travagliu, u monarchu di Khitan honored Tsi Xian cù u titulu di maestru buddista naziunale.

Sicondu u Maestru Du da u Tempiu Dinghui in Vuan (Pruvincia di Hebei, u nord di Cina), i monjos buddi sempre avè sentenu chì a so morti hè vicinu è dì à i so studianti cumu vulianu andà per l'eternità: per cremate o per guardà u corpu. E se u maistru choci a seconda opzione, dopu à a morte, i restani di u mortu sò colpi in un grande cuntainer de ceramica cù sustanzi anti-corrosivu per trè anni, dopu à quali sò stati eliminati è cummigliati cun un paste speciale nantu à a basa di u risottu. Eccu ciò chì hè sicretu hè una realità - se u maestru hà righjuntu u so livatu illuminatu per a so vita, u so corpu micca putenza!

Dopu à a morte di Ts Sian, i so discìpuli facia tuttu ciò chì u maestru era legatu, ma a mòglie hè stata cunsiderata perchita parechji cint'anni.

Nta l'anni 1970, i restumi di u monacu funu novamenti truvati è si sò trasfirrati per u Tempiu Dinghui, induve in 2011 eranu cuparti da u doru.

U 8 di lugliu, in u stessu tempiu, in a presenza di i media, monumenti è pereggiati, i duttori aduceru una tomografia compiti di u corpu momificatu di u maestru Tsi Siana è anu chuzzulatu à u risultatu - u predicadore chì era mortu più di milla anni hà avutu osse chjucchi è u cori ùn era micca distruttu.

Dr. Wu Yongqing sintintizza l'apertura:

"Pudemu vede chì i so ossu sò cusì sanu chì l'ossi di una persona ordinaria ...
... jaw maxime, denti superiuri, costi, spine è tutte l'articuli in u regnu perfettu. Hè solu incredibile!

L'ossi è u curu di u corpu mumificatu di u monacu scuraghjenu per esse in a malatia, anche à parechji cint'anni!

Ma pari pare avè vistu quellu di leghje un centu volte!