Una nutizie alarmante di Napuli: Saint Yanoir predichjò catastrò i calamità

A pridicazione di San Ghanariu in u 2017 scucitò: u mondu aspetta una catastrophe è un scossa!

Intra i cristiani cristiani ponu truvà e cose chì ùn sò micca spiegatu. A cunvergenza di u Santu Fire , i scrolls di u Mari Mortu , u Torinu di Shroud - cintinara di scientisti pruvate à refuta a natura natura supernaturale, ma falli. Trà i miraculi hè u sangue di San Ghjanuariu, chì predece u destinu di l'omi annu annu.

Chì era San Ghanariu?

U futuru martyr chì hè vicinu à a fini di III - principiu di u IV seculu AD. Hè natu à una famiglia aristocrática, ma da una giovani hà dicisu di dedicà micca a ricerche di più, ma a religione. Januarius puderia diventà u primu bisu di a cità Italiana di Beneventu in a storia.

Una attitudine spiciale di u Signore à u santu era evidente ancu duranti a so vita. Januarius si spirava annantu à l'Italia è si sparghjia a parolla di Diu, chì Dilectian ùn hà micca piace. Hà urdinatu l'abbandunà di Januarius è i so amichi di pridicà à fraccià i lioni in l'anfiteatro. L'animali anu miraculously ùn tocava i seguitori di Ghjesù è ùn hà micca pricatu. A notizia di Dilektiana nantu à questu avvene era scantatu à morte, è urdinò di cutà u capu di Januarius, teme per u so tronu. Dopu l'esercitu, u servitore di u santu hà cullatu dui cupi di sangue da i pezzi è i detti à i cumpagnie di u prelatatu.

Perchè u sangue di Januarius diventenu un miraculu cristianu?

Prima, u sangu fù intarratu cù u corpu di un santu in e catacombe vicinu à Nàpuli. In u locu di a fossa pò esse truvata ancu dopu seculi, un altare hè statu erettu sopra à quì. L'Avucatu Napuliano Jean in 432 decide di demolisce l'altare è custruisce una basilica decorata cù mosaici è frescoes cù sceni da a vita di un santu. À a fine di u XIV u seculu, tutti i santu eranu stati sustinuti da a tumba è trasladu à a capela in a Cattidrali di San Ghjuvanni. Allora diventenu chjaru chì i cuntenenu cù sangue - micca un conte cun religione, ma una realta.

In u XVII seculu, i Cunsigliu Cunciliu concluiu dui ampulge di sangue in un quistu di vetru, affissate in argentu. Unu di i piaghji hè chinu di sangue nè micca menu di 2/3, mentre chì in u sicondu pò vede parechji olii di u liquidu. Per a maiò parte di l'annu hè storatu cù altri artifacti - i reliqui è a croce di San Ghjanuariu in una cripta chjesa. Da u repositore di l'ampoule cù u sangue sò stratti 3-4 volte à l'annu - in i tempi di celebrazione assuciata à i santi. Dopu, migghiara di cridite turnate in tistimonii di cumu u sangue da u siccà saru likido, cumu avellu era ghjustu presu per l'analisi.

Quali prediczioni pò fà u sangue di un santu?

Nappulitani amò Saint Januarius è revere ellu cum'è u so patronu saint, perchè anu marcatu tutti e dati impurtanti in relazione cù a so vita cum'è vacanze a cità. A primura cunferma documentata di diluzzioni publicu di u sangue era a nota di u sacerdotu in u 1389. Almenu una volta di l'annu, u licolu ùn solu cambia u culore è esse fluidu, ma dinò di furore cum'è s'ellu hè stufa nantu à u focu. I rapprisentanti di u cleru à i tempi ùn sò micca stati minimamente surprised ca semplici mortali.

In tuttu a storia di a clemenzia di u miracle, ci sò solu trè casi chì u sangue di Ghjanuariu ùn hà micca fà. Tutti anu pussutu tremendi tremende per l'umanità. In u 1939, l'absenza di u fenomenu marcatu u principiu di a Siconda Guerra Munniali, in 1944 - avvirtiva di l'eruzzioni di u Vesuvius, è in u 1980 - un testamentu per un forte terremoto. Dopu cumparendu i manifistazioni, i napulitani rializate: se u miraculu di San Ghjanuariu ùn vole micca di passà - fussi un problema.

Perchè a prediccenda di Januarius in u 2017 astru a tutti?

U 16 di dicembre di u 2016, una ampoule cù sangue era indicatu à u populu per una cummemorazione in onore di u ghjornu di memoria di u Santu Martire. In contru à l'expectativa generale, u sangue ùn era micca liquidu, ma mantene a so antica forma secca. Rector di a capela napolitana disse à i rapprisintanti di i ghjurnali italiani about this. Per rinfurzà l'abitanti di Napuli è u mondu sanu, hà urdinatu di riunioni offerte à u Signore. "Ùn bisogna micca di pensà à catastrophe è disastri. Ùn sò i pirsoni di a fede è deve persequitassi à pricà per diligence ", disse Vincenzo de Grigorio. Ma hè difficiule per ocultarè a verità: I catole di tutti i paesi vittiru cum'è un signu triste.

In ghjennaghju 2017, un regnu terribili era ripetutu: u sangue ùn hà cambiatu a so cuerenza in a festa di u regnu religiu. U Vaticanu ùn pudia più più di ricusà l'evidenza. I so rapprisintanti rapprisentanu chì u 2017 serà l'annu di "trouble fatali" è di "terribbili catastrophes". Esperanu chì quellu chì averebbe aspetta a l'umanita, anu da esse impeditu. Ma hè qualcosa chì sapi chì ghjocà?