Cume foglie u pezzu nantu à a parrilla?

Aghjunghjendu l'agradable cù l'utile, assai sò scelte in l'estiu per a natura in u boscu, o à a dacha. Quì è nurmalmentu si ponu esse dumande questu quì, per cogliu u pezzu nantu à a parrilla per fà un gustoso è simplicità. A risposta hè oblicu: avemu bisognu di u pesciu propriu, u marinatu diliziu, un pocu magia è l'amori per quelli chì vi puderamu di trattà di un alimentu delicious.

Dicinu chiddu pezzu di cocilu nantu à a parrilla. Amparatorii di pisci, sicuru, diceranu: qualchissia, più impurtante, chì era assai. Tuttavia, u picculu pisci fugliale hè sempri megliu di mandà à l' arechja , è diliziu, pezziunatu di salameria in salitu è ​​marinatu. Dunque à a parrilla hè megliu cottu ugnativu cum'è ciuperu, cupidu biancu, truite. U catfish hè grassu, ma a piccula torna seca. U pesce di mare prumettante à piglià qualcosa, chilled ou frozen, pudete cumprà micca cut - fillets o steaks.

U marinatu per diversi tipi di pisci in a parrilla hè stata diversa.

Marinade per fish river

Càlculu di 1 kg di pesci

Ingredients:

Preparazione

L'agliu hè passatu per a pressa, a pepite è u coriandro sò in u mortu, u latte hè finamente chopped. Tuttamisu, frenu cù una mischju di pesci, misu in un pappagallo, perestilaya prigione di tagliola, pour vinu.

Marinade per pesce di mare

Ingredients:

Preparazione

U carnati è u pezzu di pezza in pate, fate cù l'oregano è fegate i pesci cù questa mutazione. L'aghjunghjemu in un cunghjuntu, per sperendu arbeji piccati, pour succé.

Ùn avemu micca pisci più di 2 ore, andonu da coccu.

Pesci à un pappu in una grilla

Ingredients:

Preparazione

Limemu a carcassa di un battaggiu grossu da scalini, gut, cut in steaks, rinsegna bè, seccu cù un napkin. Densely tulebbe u filu in i lochi esmemeddi, vintendu u salinu è una mezchea di pepite, trasmettemu virdi, avemu unchiatu di vinu. Dopu à 2 ore, trascinendu cù cura di u pesce da l'marinata, pate in 2 capas di lametta è fate u fasciu nantu à a grill. Dopu à 40 minuti, svolge u frascatoghja, acqua u pezzu cù u zuccaru di limonu è godi.