"Medovik" cù crema agria

"Medovik" hè un dulce cù u dulce, chì si funni in bocca. Hè fattu cù parechji credi è fillificatori, ma oghje da esse di voi cumu di foglie un tostu "Medovik" cun crema agria.

Ricetta per "Medovika" cù crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Per fà u pastellu "Medovik" cù a crema agria, avemu spàrghjenu in un tazzu un mantellu rossi, aghjunghjendu u zuccheru è a melata. Dopu questu, avemu assicuratu tuttu in un bagnu di acqua è calenziu, trascendu finu à chì i cristalli anu dissolvi è a massa si cumprende micca omoogenu. In seguitu, vulemu a soda, seguitemu un minutu in u bagnu di l'acqua, è aghjustemu, agghiunce i ova è mesturite finu à oghje. Pour à a farina pruggittata graduali è intruviu moltu. Dopu quì, rinfriscà a catinella in a frigorifera è aspittà una meza ora. Allora diventemu a pasta chì appruppa circa in 9 pezzi, scaccià ogni corpu, mette un chjaru pianu nantu à cima è tagliò u cuntour in un cercolu. Scavalcate i pasticcio cù una furcedda è aghjunghje in ghiri a temperatura di 200 ° C durante 5 minuti. Trimate l'arme finamente è tagliate u pezzu in un tastu separatu. Per a crema ci piglianu a crema fresca di u grassu, batte cù un mezcladoru, sperendu u zuccherinu. Appena, mette u primu catu in u platu, ancu cù a crema agria è copre cù u segundu crochet. Cusì aghjunghje u pasticcu tutale, coguanu bè cù i costi è cogliu cù casks, roscati in una licenziale. Dà un sabatu "Medovik" cù crema agria è manciassi è serve.

Macellerie casana cù crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Per fà "Medovika" cù a crema agria, agghiaste a pasta per l'iniziu: fassi l'ovu cù u zuccheru, cunglite cù u mel, aghjunghjenu u meli è fate tuttu. Aggiuncenu a mantra è fate a mezchemu nantu à u bagnu di acqua. Agitate cun una cuchara, calienta a massa durante 15 minuti, è poi tira a soda è a licenze, fassi frasi d'altri 5 minuti è sguassate da u bagnu di l'acqua. Aggiungereu a mezora, fate a farina tamanta è aghjunghje a pasta beni. Dopu, a divizeanu in 10 parte, pudemu caccià ognidunu quantu prima e possibili, è tagliò i pasticci. Pudemu à appruvistà da a pappaglia, aghjunghjenu cù a farina è aghjunghjela durante 5 minuti. Dopu quì, i taglioli fin'à quessi sò friziati è, se ne necessariu, cacciammu i rossi di farina da elli.

Da u limone scorciamu la scossa: i lavamu è fremelli cù l'acqua furiosa. Da u limonu squeeze u zuccu. Gelatina ammulata in acqua, è poi cunfruntuta cù u ziddu di limonu. A crema agria piglià un 30% è combina cù u zuccheru, finu à l'aspettu di cimi rotuli. Fremenu a stessa cazzurra, tira u zuccherinu di bagnata è ponu un espunenti per a crema agria. Gelatin cun lemon juice percolate da gasu è magre Inject the trickle in a crema agria, mentre chì cuntinueghja à pallà cù un mezcladoru.

Dopu piglià u pasticcio, mette nantu à una superficia fissa è cumincià per cullà u cake. Per fà quì, copre cù crema è cupère cun un second cake. U pane pastellu hè torna nessu grùassu cù crema è coperto cù u pastellu sussegitu, un pozzu pressu pricipitò da quì sopra à e mani. Cusì aghjustemu tutti i pasticci, è aghjunghjeghja sferisce i costi è e cime. Scorciammu u gustu dispostu à i vostri piacimenti è surtite u pastore "Medovik" cù crema agria ammulata durante 6 ore. Prima di serve, l'asciugate cù migghii crispy, cut in un pappu frettu è friquintate nantu à i platti cù crema nata o crema mascarpone.