Chì ci hè una varietà determinante di u pumadoru?

L'scelta di semen per u so speranza hè cusì cusì grande chì un veru di settore di l'esternu o un jardiner inizio chì pò esse facilmente cunfunditi è acquistà una varietà pocu adattatu à i cundizioni di crescita. In l'embiu, u solitu indicatu chì i pumati si deve esse pittati in a pianta aperta o cultivate in un invernamentu, sì chì u fruttu staghjunatu hè adattatu per aceta o si hè megliu di manghja solu frescu. In più di questa informazione, nantu à un pacchettu cù e chjubi, ci pò esse una parolla incomprensibile à i principianti-vitturi: un determinant o una varietà indeterminada. Chì significarà?

Per capiscinu ciò chì una varianti determinanti è indeterminate di u pumadoru hè, ricordate chì i pumati, in altri cose, difendenu in a natura di u crescita.

E varietà indeterminate anu un corpu impenite potente chì ùn impedisce micca di sviluppà è pò cumprà à 2,5 metri d'altura. Distinanu in l'altu pruduzzione di a cultura, chì ripensa pocu.

E variità determinanti di u pumadoru sò una spezia di scatula, chì significa chì l'arburu sviluppa più in largu ca in altitudine. U culu principali di questu tipu di tomate finiscinu cù una inflorescenza. A maiò parte di u pumadoru di e variità determinanti mature à u stessu tempu. I vantaghji di tali u tomate sò primarjamenti ch'elli sò spessu prematuri. Questu hè impurtante per i regions friddi, induve a ripusenza prima hè una di e prublemi principali di u pumadoru. Dopu à tuttu, in i spazii cù un clima continentale cumerciali, u cultivo di vegetali sani pò esse assai difficili causa di a mancanza di u sole è di a luz di vista necessariu per i pianti. Hè per quessa trà i pumati di a crunuluggìa sibirienne, predominanu variità determinanti. Addiventanu, formanu un arbulu chjaru compactu chì cumincià à piglià assai u più veloce di i so contraparti di un tipu indeterminatu.

Determinanti varietà di tomate per i serdi

Frà e varietà determinante, un distinitu di u tomate per i serdi :

  1. "Miele salvata" hè una prima determinante di tempus, i frutti di quali anu un urigginale è un culore aranciu raru. L'arburu righjunghja una altura di più di un metru, u fruttu hà un pesu di 400 g. È assai cunsiglii di cunsiglii nutriti dietetichi sò assai gustoso à u gustu.
  2. "Olya F1" hè un hybridu d'altu pruduzzione chì vi permettenu di cullà à 25 kg di tomate da 1 squaritu. A maturità hè di circa 100 ghjorni. A pruduzzioni media arradata pesa una media di 100 g. A pianta hè unpretentiosa, perchè pò esse ricumandatu per u cultivo ancu per i viticultori novi.
  3. "Da primu tempu" . Questa varietà determinante di u pumadoru hè adattatu per i dui serdi è in terra aperta. A pianta accumenza di furnisce frutti à a più di trè mesi dopu l'emergenza. Turchi pumati, pianu 50 grammi, sò perfetti per ingranaggio.
  4. U varietà "Variante Siberiana" aghjunghjenu frutti di rape meditare, brillanti. Hè una bona rettitudine fredda è u rendiment stabile. Da u tempu d'emergenza à fruttifuto, deve passatu circa 120 ghjorni.

Determinanti varietà di tomate per terra aperta

Frà tutte e variità deterministiintali per a terra aperta sò, in particular, i seguenti:

  1. U pumu "Panificà" sò una varietà d'altri pruduce chì porta un grande fruttu succorsu rouge brillanti chì pesanu à 600 g. Forme un arbulu chjuche sprawling à 80 cm in altitudine. In pasynkovanii ùn hè micca bisognu.
  2. "Ultra-rash" hè una di e varietà determinanti di u pumadoru, perchè u primu fruttu appressa dopu à 75-80 ghjorni. I tomate di sta varietà anu un ticu struttu è sò sceglie per adugge è cunsirate, è ancu per u cunsumu frescu.
  3. Grade "Bullfinch" forma un arbulu finitu nicatu di 30-40 cm in altitudine, chì ùn deve micca pasynkovaniya. U fruttu rossu di rossu medio mediu pò alcuni un pesu di 150 grammi.
  4. U "rocca russu" hè una varietà di tomate di meditazione determinata chì cede fruttinu 115 à 130 ghjorni dopu l'emergenza. I picculi frutti in molde peare sò assai adattati per a cunserba .