Àforti di frutti

L'àfidi sò l'inimicu biologicu di tutti l'arburi fruttu è micca solu. Pò esse verdi, rosa, gialli, marroni è negru. Hè un insettu chì righjunghji una longu di 4 mm. Dopu à a struttura di a so bocca, i pulatori facianu chjappà in l'scorchera è a foglie d'arbureti fruttevi è cresce u so zuccheru. In u risultatu, l'arbre piereghja a so propria forza, fracenu u crescitu è ​​fruttu.

Se i pulatori facianu in u so giardinu nantu à l'arbureti fruttu, stu articulu hè particularmente per voi. Vi parvaraghju e cose di i pulatorii, è ancu di metudi à cumbattimentu.


Àforti di frutti

L'àfidi sò una pesta chì prefiere i arburi ghjovani, u so folla è rimjiet. Sì l'àffu attaccò u to arbre à i primi anni di a so vita, porta à a deformazione di a pianta, crescendo i crescente, marchiccia è foglie foglie, bèfoglie chì ghjunghje in a maturazione. À l'arbureti di frutti cagiunati da sta pesta, i frutti cresci accussì chjuchi, è, per ùn avè avè micca riunitu, falà. Tali pezzi sò menu risistendu a fretu, bassinu pruduce, è ancu un petitu aumentu.

In più di sucaccià tutti i zucchemi di l'àrburu, i pulatorii l'avvilananu cù secrezii pegadi. L'alluccati sò una crescente favorevule per diversi levumi, fungi è virus. Ants sò assai piacevuli di a sustanzzioni chì i pulatorii libri, perchè i pruteganu da i insetti chì amenini a so salvezza (mariquita, i sifidi, lacewings, etc.). Ants tamén aiuta à piglià pussessu di l'altri pratiche in u giardinu.

In più di danni à a pianta, pulpitate pò piglianu l'infezi virali, fungiali è d'altri infeziunati chì sò in periculi per l'omu è l'animali.

Cumu hè chì u pfidatu hè vicinu à l'arburi?

Cusì, ci sò parechji motivi di l'apparizione di pulatorii in u to giardinu. Di sicuru, a mutivu principalu per a so ocurrenza hè infezzjoni in i ghjenuitori vicini. Tuttavia, ùn sarà micca micca avvishatu se i vostri pianti sò protetti da i mari, pecuri, è l'altri insetti, chì l'àfidi sò temuti.

In u nisun casu ùn puderebbe fertilizzà a pianta, chì chistu porta à l'aghjulamentu di i prugrammi, è questu hè solu per u benefiziu di pulatori.

Cumu per destruiri i pulatorii nantu à l'arburi?

Per prucessu un arbre da pulpuri hè necessariu ancu prima di i culummuli sò dissolute. Diversi recette ricerche di tempu per cume i pattu è cumu per fuglià di pulatorii in arburi:

Tuttavia, fate chì u trattatu di fruttevule cù i pulatorii di i sustanzi chimichi ùn hè micca u megliu modu di cummattiri. Eppuru, aduprà cù una manera efficace cù u prussimità, ma doppu un pocu chì l'insiccaturi pareanu novu, ma l'insetti chì benefizirenanu u vostru giardinu ùn saria più degutu à i vini.

A prutezzione di l'arbureti contra i pulatorii

U trattamentu di l'arbureti da i purfidi, di sicuru, aiutarà à ridivà i pesti di un pezzu, ma hè megliu di piglià cunvintamentu prima chì questu fugliale falzone ùn vene micca in u to giardinu.

Per fà questu, avete bisognu di eradicà l'erbaccia in u to giardinu, perchè sò una crescita di pulifichi. Per fà chì a pianta hà cresce rapidamente è i pulatori ùn anu micca danatu, deve esse prupositu quandu u più prestu. À l'impanzina di foglie, l'arbre deve esse fruttu cù l'oliu minerale. In u vaghjimu, dopu à a liberazione da i frutti, a pianta deve esse libbirata da a cortezza è passaghju per a calma.