Spiritosi di u ghjornu - i segni è i costi, chì possa, è chì ùn pò micca esse fattu?

Ci hè una quantità numerosa di festioni eserciti, chì anu a so propria storia, tradizione è superstizioni. Dopu à a Trinita, ghjè costumendu celebrà l'Albitori cù un ghjornu, i signali è i costi di quali eranu furmati in l'antichità. A gente crede chì l'energia di questu ghjornu hè di tremenda forza è pò esse usata per u bonu.

Chì ghjè un Spirizziu ghjornu?

Eccu una festa di a famiglia significativa è hè cunsiderata cum'è principiu di a chjesa. A gente crede chì in questu ghjornu Ghjesù pruferisce u so sermu nantu à a muntagna, è u Spìritu Santu falò nantu à l'apòstuli. Scuprennu ciò chì un ghjornu hè in Ortesu, vale a vintu chì si celebranu annu annantu à u ghjornu dopu a trinità. In a gente sta vacanze hè sempri cunsiderata u nome di a terra. Un gran numaru di signaghji è tradizioni sò assuciati cun ellu.

Puttunate un ghjornu - chì possu fà?

A festa hà da cumincià cù una campione à a chjesa per u serviziu, chì hè dedicata à u Spiritu Santu è Vita. In a chjesa, pudete pricà per parechji difetti è amichi. Dopu u tèmpiu pudete andà à u cimiteru per aduttisce u rame di u bedu cù i rami di a tupola. À a sera, un fete di festa era tenutu. Ci hè una lista speziale di tradizioni relative à questa festa:

  1. In u ghjornu di Dukov, i sinistra è i customs insignia chì in un vacanze hè necessariu accuncià cù l'arbe è i fiori. Questu hè dovutu à u fattu chì i pezzi coli è secche anu pruprietà curativi. I vegetali di l'erbe eranu preparanu un polluu per scaccià i dimònii.
  2. E persone cridìanu chì u Dia di Spiritu era vacanze di a donna è per a visualizazione di rispettu per a terra, e casate e femine era inglesi in u periferia è si tenia una festa.
  3. A tradizione cumuni era di lavà i nostri piccati, ma solu per fà in acqua aperta hè pruibita. Era utilizzatu per lavà l'acqua. A persona prima hà tricchatu una muntagna in u pozzu, leghjite una prichera è lavate.
  4. Hè impurtante sapè se u ghjornu di u Spìritu Santu hà venutu, chì ùn pò micca esse fattu, perchè questa festa ùn pò micca esse scuperta, per ùn scaccià cù a felicità a felicità di a vostra famiglia. Ùn pudete micca travaglià in casa è in u giardinu, è ancu marità.
  5. Da a casa di a Ghjèsgia, hè necessariu di portà e rami consacrati di u beddu, chì anu utilizatu com'è una forza forti di e forze maligni.

Hè pussibile di limpiè u ghjornu di Spiritu?

Sì turnà à i Scritture Ortodoxa, ùn ci hè micca nisuna pruibbizzioni ligata à questu ghjornu. I credenti credi chì i Spiriti Day è a Trinità sò vacanze santu è ùn mancanu micca in affari internu. Tuttu u tempu librettu hè migliuratu per a preghiera è a camicia à a chjesa. Se ci hè una bisognu di pulitica, ùn ci hè micca u peccatu seria in questu.

Hè pussibule di lavà in u ghjornu di Spiritu?

Tutti i festivi di a chjesa per i crìvuli sò ghjorni rossi di u calendariu, durante u tempu duverebbe necessariu dedicà un sè, vai à a chjesa, studiu a Parolla di Diu è pricendu. Perchè u lavatu ùn hè micca una materia urgente, hè cunsigliu per a posponà per un'altra volta. In a lista di ciò chì hè fatta nantu à u luni à u mità, ùn hè micca scrittu di lavà, perchè secondu a credenze populari di i fiuma, induve l'usi di essiri lavatu, andà à i boscchi, sirene è altri spiriti maligni. In più, crede chì u lavicanu pò pudite lavà tutte e felicità.

Hè bisognu di lavà di u Spiritu?

I critichi sustene chì, si ùn ci hè micca bisognu evidentu, i prucessi di l'acqua sò abbandunati. Sicondu superstitions folklori, a settimana chì principia in u Spiritu di u ghjornu hè chjamatu "sirena", per quessa chì in i sirene di vacanze sò attivi è ponu arrampà una persona sottu l'acqua, perchè ùn pudete micca nàscita in acqua aperta. Per fà chì u ghjornu di l'ascenzione di u Spìritu Santu passava senza incidentore, a ghjente hà attaccatu bandei di pezzi nantu à l'arburi chì eranu vicinu à u locu di l'arme. Anu servitore cum'è una bona di redenzioni per i sireni.

Hè pussibule di mette un ghjornu in i Spiritue?

I crergenimenti certeunu sicuru chì u Spìritu Santu falò nantu à a terra à a matina è hè nantu à quellu durante u ghjornu. Dapoi u tempu anticu hè cunsideratu chì hè cunsigliu per camandà in terra chjuccellu nantu à una festa, ma hè stata pervinata di travaglià in u giardinu è a vendita. Li spiriti sò venerati da i slaves com'è u ghjornu di u nome, perchè ùn hè impurtante per apprizzà è esce u vostru rispettu è u rispettu.

Hè pussibule cosisce un ghjornu in u Spìritu?

Hè cresce chì u ghjornu ùn hè micca significatu per un travagliu, è u tempu librettu deve esse pricatu à u Signore. E persone chì si interessanu à se puderà broddu à un ghjornu in i Spiritue è si tratta in un altru tipu di imprese, per quale si valerà sapè chì u travagliu di questu ghjornu hè micca indelicatu, ma s'ellu ci era necessariu di cose un buttone, pudè esse fattu. In questu casu, hè impurtante ùn passene a l'estremu, cusì dopu à vultà in a venerazione in a mattina, in a sera pò fà a vostra manera.

Li spiriti di u ghjornu sò sinjali

Da u tempu anticu à i nostri ghjorni, un grande quantumu di supersticità sò vinuti è ciò chì hè più interessante, assai di elli sò ancu e so forza. Cunnisciutu in u Spiritu ghjornu, signali di u tempu è micca solu:

  1. Hè cresce chì solu da sta festa pudete fidà di u calore è ùn esiste più ghjustu.
  2. In u Spìritu, i signori è i costi sò basati nantu à a saviezza pupulana, hè pruibitu à vede a vostra rifarenza in l'acqua, chì chistu pò causà una persona per perdè u so veru amuri.
  3. Per pruteguerà da i spiritu maligni, hè necessariu durante a festa per traspurtallu cù i pianti cù un aroma forte, per esempiu, per fà o alli.
  4. Ùn pudete micca curriri duranti u ghjornu, cumu pudete scappà di u vostru destinu, ma se si caminavanu senza pali poni nantu à una roghjunata, pudete aduprà a vostra felicità.
  5. Signori di u populu nantu à i Spìriti di u ghjornu, dicenu chì e zitellu in questa festa poverete capiscenu u so avvene. Hè necessariu tufate un corpu di fiori salvatichi è u metti nantu à l'acqua. Se si affucò, allura avete averà bisognu di prublemu, è s'ellu hè in terra, aspettate l' offerta di a manu è u core . Una corona floata predica una vita longa è felice.

Rain in Spirit Day - signes

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà avutu cura cura di i cambiamenti climatichi, per quali eranu ghjudicati nantu à i manifesti di u futuru. Sì u ghjornu chiuve, significa chì in l'estiu è u vaghjimu sarà pussibule di coglie una grossa vendita di funghi. Failure in sta festa di a ghjesgia era un bon annu, ma era creutu chì sta crescita torna per sei sittimati. A pioggia in u ghjornu di Dukhov hà prumessu a tempi calde in l'estiu è u vaghjimu. S'ellu hà fattu una timida è u lampu hè visibile, hè un bon sigulu, indicando chì a terra hè guidendu l'spiriti male.

Signori di soldi in u Spiritu di ghjornu

Per migliurà a vostra situazione finanziaria, deve esce a vostra generosità per questa festa. Quandu partite di a Ghjèsgia dopu à u serviziu, avete da dà à i pardini. I Signs nantu à i Spìriti di u ghjornu indicanu chì nantu à sta festa Mamma a terra abre versu a persona tutti i sicreti è pudete truvà tesoru. In i tempi antichi, l'eslaviani, dopu avè visitatu u tempiu è pricendu à u Spìritu Santu, andonu "à sente i tesori", per quale si cacciavanu à l'orella in terra.

Parolle nantu à i Spìriti di u ghjornu

Parechje persone anu utilizatu festagiu esiliu di l'antichità in leghje cunfresioni diretti à cambià a vita per u megliu. Frà i rituali più populari è accessibuli, pudemu distinguish i seguenti rituali nantu à i Spìriti di u ghjornu:

  1. Per cullittà una rica raccogliosa in l'antichità in questa altezza di a ghjente in a mattina cocciò l'ova scrambledata, u guvernu di questa cunghjunta 1. In u ghjornu oghje nantu à u vostru campu o giardinu in a cima hè necessariu di cavu un pezzu chjucu, mette l'ova, è, aspiccianu cù a terra, dì à u plotteru 2.
  2. U Spìritu di u ghjornu, parechji signali è i costi sò assuciati cù a terra è a ghjente hà cridutu chì puderia cumprà i so putere curative. Per questu scopu, un rituali spettaculu hè statu fattu, chì aiuta per trattà a malatia chì hè stata. Hè assai simplice: per 5-7 minuti. hè bisognu di caminari in praticanti nantu à a terra, ripetendu a trama.
  3. Cuntinuà à sapè ciò chì l'Spiritu significa u ghjornu, è chì cungiuli sò leggibli, suggerenu avà attendu à una simplicità simile chì aiuta per avanà a scala di a carriera. Dopu, in u ghjornu full luna, hè necessariu piglià trè pezzi di scorcia di u bedriddu di u ghjacintinu urientale è seccenu è appiccicate, è mette sottu à oppressione pisanti. Ntô Culleghju, nantu à ogni scucciu d'arburete, scrivemu u nome o u nome di quellu chì deve crescita in carrièra . Above è di sottu, raghjone una croce è detta una curretta. U stessu ghjornu, una parte di u casgiu di u bedriddu in l'acqua, u secunnu zarete in a terra, è u terzu chjusu à un arbre in u boscu.

Preghiere nantu à u Spiritu di ghjornu

In una festa sante, hè cumu fà turnà à u Spìritu Santu per esprescia a nostra gioia è dumandate aiutu. U testu presentatu hè univirsu è hè più frequentu chjamatu appellu di dumani. E preghji per u ghjornu di u Spìritu Santu sò una petizioni di Diu per stà in noi è purificate da ogni negatività, chì ponu diventà un impunenti per riunione cù ellu in u prossimu mondu . Un trattatu curtu preghjudiziulu riceve setti benefizii: a mente, a saviezza, a firmizza, a cuscenza, a pietà è u timore di u Signore.