Perchè ùn anu purtatu una corda rossa nantu à a to pulenda?

Oghje, assai persone nantu à u pulgitu pò vedà un filu di culore russu, spettamente quant'è "decorazione" cum'è pùblicu publicu. In fatti, questu accessori simplice hè un significatu più profundo chì avete sapere da annunzià prima di voi un fille rosu in u vostru armu.

Unu di i primi chì anu vistu a dicurazione era a Madonna - l'aderente di l'antica putenza di a Kabbalah. In questa crescenza, u filu di lignu rossu hè cunsideratu cum'è l' amuletore forti cù i diversi negattivi. Per sapiri per una mascota, deve esse ligata, datu certu regule.

Perchè ùn anu purtatu una corda rossa nantu à a to pulenda?

Sicondu i Cabalisti, l'energia negativa pò penetra micca solu in u corpu, ma ancu in l'aura. È ghjè bisognu à traversu a manulla. Quandu s'ingutu un filu, una persona cerca u viaghju per u malu è a negatività. I seguenti di Kabbalah utilizanu filamenti chì sò stati sacri piazze, ma questu ùn hè micca necessariu.

Hè cresce chì u filu rosu aiuta à sceglie u modu cusì à a vita, dispunibule i pinsamenti malevolti è rinunzià a bona furtuna. Un omu cù un filu nantu à u poignu pò esse facilmente fora di situazioni difficiule, ferà per u sviluppu è una vita megliu. U filu hè capaz di attruverà energia pusitiva in sè stessu, ma à u stessu tempu u cuncerta u negativu in u stessu. Hè per quessa ùn hè micca cunsigliatu di vèstinu un filu di più di 40 ghjorni è dopu chì si deve esse credendu.

Perchè ùn pò furnisce un fille rosu nantu à u polu:

  1. E donne anu utilizatu un guardiastru per pruteggiri i so zitelli d'una dimonissia chì, secondu a legenda, ponu morti i zitelli.
  2. In certi culturi, u filu rossu hè usatu cum'è guardà di e malatie è di parechji rachi.
  3. Scuprennu ciò chì u filu rossu nantu à u prigu pruteghja, hè dettu chì in Russia, a ghjente hà adupratu com'è un talismanu da un ochju ghjocu. I prutigi eranu strappati in e corne di l'animali, perchè l'espertu di u lavuranu ùn deve micca.
  4. In i temples hindou, un fille rosu hè attaccatu à u pezzu di a manu dritta è solu à i femini in armunia. L'infurmazioni specifiche, duva sta tradizione venenu da, nimu, ma crede ch'è sta manera a ragazza mostra chì ella hè in cerca di un cavallu numinatu.
  5. L'Slavs attaquianu un fille rosu à a so manu diritta per piglià fortuna è ricchezza à elli.
  6. In i tempi antichi, quandu u lotteremu un filu, prestu assai attenzione per u nuddu, postu chì inviu una malatìa chì torturò una persona. Dopu a ripertazione, l'amuleto hè stata rimena è credendu prima di l'icona.

Ci hè una altra tradizione, sicondu chì un fille rosu o cinta hè attache in a presenza di malatii di i ghjungi è di stretch marks. In i tempi antichi, i filamenti eranu usati per liberà di i felici.

Perchè chì u filu seranu rossu è di lana?

Per capì sse perchè un filu rossu hè attaccatu à un poignu, debite bisogna perchè stu partitu particulari era sceltu com'è amuleto. Hè cresce chì u fille di lanna affezione a circulazione in i capulugia. Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà ligatu un filu di lana di ridivà di a inflamazioni è accelerà u prucessu di a cicatrizzione di ferita.

U filu di lignu rossu nantu à u pezzu hè ancu utile perchè e fibri naturali sò cuparti di cera d'animali - lanolin, chì affettiva a cullezione di i musculus, articulazione, spine, è dinò a migliurà a circulazioni di u sangue . Perchè u filatu cuntattate u corpu, a cera disu Fuggeru da a temperatura di u corpu è penetra in u corpu.

L'sola idea hè chì u filatu di la lana nantu à u pulgitu da l'ochju hà bisognu hè culuritu, da chì una legenda in ogni ghjente. Per esempiu, in annals antichi, hè indicatu chì u filu rosu hè chinu di u putere di u sole. N'autra legenda dice chì a dea alemana Nevehage, per liberà a ghjente di a pesta, attacca un fille rosu à a so manu.