Perchè chì pidziu hannu una persona diferenta?

Sì, i sònevuli disgraziani sò, per suprattuttu, un prublema. Un sonni desaggiù dorme - è tutta a ghjurnata in biancu. Eccu u pidaticu stessu, è in un tipu oppostu, è e consecuzzene di i picculi disgrazziali. Videndu un cri in un sognu, di sicuru, vole à sapè cum'elli sò sughjetti.

Perchè u piozzu è norti?

I spartuti di i sogni ùn anu micca un avutu cumuni nantu à questa mena.

A più parte crede chì i pioculi sònii nantu à a malatia. Ancu s'ellu ùn hè micca sempre, ma solu s'ellu sò assai è sò nantu à e so capelli. È ancu u sognu pò esse à prublemi, in particulari quandu ci sò assai.

L'altre varianti pussibuli di l'interpretazione di i pioculi è i briunità: ricusalli a famiglia, di disputa cù l'amici, à a gripe, per l'usura inùtuli, à i pratichi finanzjarji, à u successu finanziariu, à u rispettu è l'onorà, di chiarizzare brutta, à borra, à a miseria , à scunce paternu è povira annata (u dirittu, apparentemente, di salizza). Ma tali numedu di predizioni - ùn hè micca male, pudete sceglite sempre qualcosa à u vostru gustu. Per esempiu, l'ottimista assicùveru chì ellu hè aspittatu per un risultatu financer, è un pesimista hè un corpu nettu.

Nits sò sempre vistu prima qualchissimu successu, sopratuttu si fussiru ammazzati in un sònniu. Ma ci sò dinò l'opere senza gustu: i noci sò cum'è ostelli per u viaghju di ricchezzi è altre cose piacevuli. Allora in un sognu, cum'è in a realità, ùn lasciate micca oghje ghjornu.

Lice in un capu straneru

True, a maiò parte di l'intrepruttori crede chì i pioculi in una persona di l'altru si sùnanu nantu à qualcosa più piacevuli chì in u so propiu. U liceu straneru si preoccuvanu menu. Certi cuncurdaturi anu ancu chì i più pirotevi in ​​un capu straneru, più forte hè in l'avvene. Sì siddu solu s'applicava à i sogni. In a vita verita, per cumunicà cù un omu chì hà assai pirozzi è spegne, è periculosi, ùn hè micca felicità quì.

Lice in a testa di u zitellu, in l'opinione di a maiò parte di l'intreprette, sò sognu di qualcosa cosa desagrante: à una disputa, à a malatia, à l'affare, o, finitu, à una ricchezza vendetta (?!).

Una versione più fine di u piozzu è i prugna sò sunnatini, dissi Monethetti. Cridiona chì l'insetti chjappu di ghjustu annunziate una persona di avè un vampirosu di energia vicinu à ellu. Dite, u subconsciousu, perciò, pinsanu à u periculu.

In principiu, una versione decente. U fattu chì u subconsciousu chì pareva i sònni ùn hè più possibili à sfida (è ùn ci hè qualcosa di disputa?). Lice sò assuciati in una persona cun qualche abominazione chì sia u so sangue, è se sente qualcosa di rispunse per ellu da qualcunu quellu chì u circondu (questu sguardi di sangue), puderebbe possu veramenti in u so sonu imagine. Questu hè ancu in parechji maneri in cunfurma cù l'opzioni di l'amici cusì dilettanti è di disputa cun elli. Hè una altra materia chì ùn hè micca un fattu chì tuttu questu hè veru. Forsi nuddu si mancia sangue e ùn vole micca male, solu per u malviziu. Ùn pudete micca dà rientine gratuite à l'emozioni!

Ci hè minute l'opinione di u più famusu spécialiste in u subconscious - Freud. Hè, cum'è sempri, in u so repertoriu. Secondu à Freud, i pioculi sò un sònniu, chì hà decisu di cambià u stilu di a so vita sessuale: da no à quellà. Questu hè, in altri palori, una disintipazioni sessuale sottoliminali si manifesta.

U sonnu hè un spaziu subconsciousu. Quì tutti e liggi sò distortu. A prufundità di u subconscious hè un sughjettu di sullivazione d'esaminazioni è un misteru chì ùn hà più mai esse revelatu. Forsi i sogni sò i cunsiglii chì u subconsciousu dà. Ma, per siguienti, si hè, quandu cun a maiò caution. Ùn avemu bisognu chì l'area subconscious hè ancu a regione di l'inconsciente, a regione di l'irrational. È di vende tuttu u stessu hè, coordina l'azzioni cù a raghjonu, ma micca cù u subconscious. Dunque a quistione di ciò chì face u so sonu di u pezzu d'una altra persona, hè megliu ùn adivià, ma di lavà in manu à a testa.