Signs in Palm Sunday per espositi

Molti sò di zitelli sò di diventà una mòglia, è sò quelli chì ponu benefizirenanu di sapè quale signu ci hè u Palm Sunday pè marità. E so avè cresce in u putere di diversi ritimi, perchè ùn avete micca e donne moderni pruvate.

Rite à u Rame di u Domingo per esse maritatu

U primu mètudu hè assai simplice è, à u listessu tempu, un pocu eccricenti. Dumenieru in Riva, per esse maritaru, hè bisognu di dumandà à parenti à sculacciate un salumine cù un ramu salume, i più membri di a famiglia chì duverà, più chè prubabilmente chì quellu annu a donna hà da pudè riparazione di a so vita persunale, è l'unione sindacalisimu serà assai riescita.

U sicondu mètudu hè adattatu per quelli chì sò digià in amore cù un omu, ma ellu ùn currisponde micca solu, o solu ùn hà micca attentatu à a ragazza. Dopu à a matina nantu à u Rame di Rennato, una zitella chì vole esse maritata, solu puderà pensà à u so amatori, chì presenta cum'è stampa di a so vita, i date è altri ritratti di una unioni felice. I nostri pinsamenti sò materiale, è i nostri babbi cose in questu, ma in i ghjorni festivi è ghjusti inghjennudà ùn anu un putere specie, perchè ùn abbandunate una meditazione unica, forsi l'aiutavamu di capiscia ciò chì avete prughjettatu.

Un altru ritimu per u Palm Sunday, per esse maritata rápidamente, hè adattatu per quelli chì ùn anu micca avutu un amatori, ma a famiglia hà iniziatu à fà un desideriu. True, per a so implementazione, avete bisognu di sacrificà un anellu di argentu. Hè necessariu di piglià un such un anellu, truvà un saliculu in u parcu o foresta, chì ti piace, sceglie u vechju più fluffy nantu à l'arbre, mette un anellu nantu à questu è detti un plot. E parolle di a razza sò assai semprici, devu dì: "Aghju aspittatu per u sposu per esse affittuosu, micca u male, maestru, senza praticà, aiutanu u pussessu, portanu u sposu" . Dopu chì i paroli sò pruferiti, unu anch'ella aghjustatu à l'arbre è lasciarà senza retrocede. Sò micca cut off the branch branches di u salatu per piglià a casa, i nostri alminazioni cridianu chì l'arbre puderia sia offisu, è ùn ùn aiuta micca a voi cumprà u so sonniu.

Inoltre, una donna pò truvà un saliculu chì si sviluppa vicinu à una stagione, megliu si hè un lavu, micca micca un fiume, poi piglià una cinta rossa, scrivite u so desideriu annantu è attaccàla à un ramu d'arbre. In certi cresenzze, hè dettu chì u saliculu hè tutatu di l'acqua, chì prova di fà tuttu per l'arburu per esse bellissima è fluffy, è questu caratteristicu di fàvule cuntene à u cumpletu u desideriu di quellu chì hà da imbarcà u recruttu cù una cinta.

È, finarmenti, ci hè ancu un tali modu - tene un pocu rami da l'àrbulu di u Rame di u Ramevi, solu fate chì u so numeru è stare. Dopu questu, pusendu in casa in un vaso d'acqua, è aspittà d'uttene finu à chì i fogghi bianchi ciamari accumincianu a cupraru cù una manna amarilla. Quandu averebbe bisognu, cippelle micca i rini da u ramu, pusendu in un pappu biancu è vincenu i so cungreghja inturnialazioni. Dopu chì l'attività hè stata fatta, hè necessariu di dicerà - "U lupanu fiagli, fateurà, salvau per mè, hà fattu a felicità" , hè quellu chì deve esse fatte u domenile di rou per casu. Ùn vi scurdate, dopu avè lettu u lignu, per amu di u pezzu cù i riti in un locu illuminatu, induve ùn a nimu pò esse tuccatu. Quandu avete un fanne chì pò cunquistà u vostru locu, trova un pannu e intarrà in un bosque o parco, preferibile sottu un saliculu. In questu casu, sintenza - "Fighjatu a felicità, aghju avutu l'altri u stessu, aghju aghjunghje" .