Chì ùn pò esse fattu di Natale?

U Natale hè a festa più impurtante in a vita di i cristiani. Oghji Ortodoxi celebranu annu annantu u 7 di ghjennaghju. Nimu ùn sà ciò chì pò micca esse fatte nantu à u Natale. À questu tempu, e vigghi di tutti i vigghi ogni ghjornu in tutti i tempii è e chiese.

Chì ùn fà micca di Natale - segni

À Natale, cum'è in altre festa di l'església, ci sò pruibbii chì ùn pò micca esse fattu a vigenza di Natale. Ci hè una lista sana chì ùn pudete fà micca a notte prima di Natale :

Perchè ùn puderaghju esce di Natale?

I posti religiosi significa cumunicazioni cù Diu. Hè megliu di cumprà a Natale cù prighera è visitate u tempiu, è ancu una megliazione è a cumunione, perchè tutti i peccati saldanu. U puntu hè chì ùn pò micca rimpiazzà a cumunicazione cun Diu per a pulizia. Prima di tutti, ci devi sempre a cumunicazioni cù Diu, è a tindenza hè megliu fattu prima di sta grande Festa. Hè per quessa ùn ti pudete micca esce da u Natale.

Chì ùn pò micca esse fattu prima di Natale in u tèmpiu?

Quandu si va à u serviziu di Vigil, avete deverà fighjà attente à u vostru mundo esterno è internu. In queste festa, e donne avissiru dari i cosmichi, usanu un vestiti o una faldella, un pumpidammu vole sempre à nantu à a testa. L'omi, per contrà, debbanu purtà u so capelli quand'elli vanu in u tèmpiu.

A regula principale chì ùn pò micca fà in u tèmpiu hè di esse aggressivu, in còllera, ufficiale di e persone. U ghjornu di Natale, u core deve esse cumpletu d'amore è un sensu di gioia. Per ghjunghje stu statu spirituale, si deve confessione è piglià a cumunione.

Quandu u serviziu si vaju, ùn hè micca distractatu, vede troppu vicinu à i icone è i preti. Hè megliu d'affacciari cù a testa di ghjustu è à sente cun vigore cù e pricà. U più grande di u peccatu di a festa hè alluratu di u tempiu prima chì u sirviziu cumminiu.

Chì ùn pò fà esse in relazione à altri pirsuni?

U Natale hè cunsideratu una festa di famiglia, chì ghjè per quessa hè megliu celebrà in u cerculu di parenti vicinu. In casu chì i visitori sò venutu, anu ancu esse tastatu cù honori, trattati à i platti festivi. In Natale, avete bisognu di ricuverà i vostri amici, ùn deveru micca elle. In i tempi di a festa un fate puru u ricordu di u mortu.

Cumu celebrà u Natale?

Infatti, prima di Natale, avete bisognu di observe fasting. Durante u viaghju, ùn pò micca manghjà i prudutti di carri, u latte, casgiu, ova, mantra. In monasteri, u postu hè tenutu più strettu, ma per i pratichi ordinari qualchi permessi sò permessi. Prima di Natale, sò solitu cocchi ostrovo, hè un panzonde di frutto, frutti secchi è meli.

I Persuniani Ortodoxi attendu Natale di Natale in Natale. Prima di Vigil hè megliu per dorme è vai à a chjesa cù pensi brillanti, pudete beure un coffè, perchè ùn voi micca vulete dorme.

U zitellu à a Vigilia sò presi solu à u voluntatellu, ma i genitori viaghjanu megliu incaricà un pezzu per verificà chì, se u zitellu hè stancu, puderia restà un pocu.

Tradizzioni per u Natale in i tempi muderni

In u mondu mudernu, ghjovani giovani ci vole à culleghju in notte da l'imprese è avete à e so mòglie. A notte prima di Natale, assai persone prupone à fà un desideriu, perchè in quelli ghjorni ponu esse veru.

Hè assai cura attualmente pagata à i rigali - anu cuminciatu à dà notte solu in l'annu novu, ma ancu in Natale, anche si dichdi festimi sò assai vicinu.