Encephalopathy intrattenente

L'encephalopathy hè un danni di u moesu causatu da a morte di e cungresi di u nervu per risultatu di un suminatu insufficente d'oxygen è disordini circulatori. L'encefalopatia hipertensiva hè un lettuatu pratica di u cursu, chì si trova degutatu di disordini circulatori in ipertensione (hè un pressuprimuntivu, un accentu constante di pressione sangu).

I sintimi di l'encefalopatia hipertensiva

In a medicina, ci sò trè tappe di l'encefalopatia alta. À u primu stadiu, i sintomi sò in particulare suciale è, anche a qualità di u paci, i sintomi ogetti ùn sò micca detecati. In i tempi più tardi, ci sò sintomi neurologichi clinicuament.

À a stampa iniziali di u paci ùn pò esse disturbatu:

Cù l'encefalopatia hipertensiva di u secondatu è terzu stadiu, ci sò:

Ci hè ancu u terminu l'encefalopatia auteur hypechale - un fenomenu osservatu in a crisi hypertensiva. À queste si osservanu:

Trattamentu di l'encephalopathy hypertensiva

U trattamentu di a malatia includenu un sensu di misure dirigit per a migliurà a cundizione generale di u paci, chì prevenenu più deteriorazioni è a riabilitazioni di u paci:

  1. Ingesta normale di droghe per a nurmalizà a pressione di sangue.
  2. Sè pussibule, l'eliminazione di fatturi, chì pò causà deterioru di a cundizione (refusione di l'alcoolate, di fumà, di dieta libera di colesterol).
  3. A ricadenza di e droghe per migliurà a subministramentu di sangue à u core è u metabolismu di u tissutu nervuu. Eghjugini complexi (Oxibral, Mexidol , etc.), è parechji nootropici, sò usati.
  4. Trattamentu di malatie concomitante è disordini metabolichi.
  5. Admission of drugs dirigit à migliurà a cundizione generale di u paci (vitamine, minerali, antioxidanti è lipidi).