Ulcetta peptica di duodenu

L'urganizazione digestiva sò straggljati cun membranes mucosa, chì pò esse distruttu da l'acidità è a pepsina. Ulceru pepticu di a ulcere duodenale arise da stu prucessu patologicu è hè aggunutu da l'aspettu d'espressioni chì ùn guariscenu micca senza traccia - invece d'elli un furore cicatrisu hè furmatu.

Perchè ùn sviluppau l'ulceru pepticu?

A principal cause di sta malatia hè infezzjoni da u bacteriu Helicobacter pylori. In prima, stu microorganisimu pruvucalla inflamazioni in u stomacu, è in seguita - in u 12 duodenu.

Otros fatturi predisposa:

Signs of peptic ulcer of the duodenum

A malatia hè chronicu, è per quessa, prucede cun rimisioni è rennighjine. In u primu casu, i manifestazioni clinichi di l'ulcera sò casi invisibili o assenti. Duranti un esplicimentu l'ulceru pepticu di una ulceru duodenale hà signalatu:

Trattamentu di ulcera dudugene

L'strategia principale in u terapu cumplessu di l'ulcera hè a correzione di u reginu è a dieta. A dieta ùn deve cuntenenu una quantità alta di fibra di vegetale, un livellu suffiċenti di vitamini, proteini è elementi traccia. Sò i prudutti siguenti:

Hè desirabili per abbandunà in tuttu l'usu di l'alcoolu, almenu durante e reinvessi. In u restu di u tempu, hè bisognu à refrain from fried, smoked, canned, salate è dolci, limite a quantità di cafè, cicculata è spice in a carta.

Inoltre, u trattamentu di droga hè prescribed:

L'exacerbazioni freti, a furmazione di numerosi è grandi sciabezi in a mucosa di u duodenu sò l'occasione per intervenzione mediatiche. L'operazione implica a dimossa di cicati o escisioni di a longa daveru di l'urganu.

Prevenzione di ulcera duodenali

L'unica miżura efficae per prevene a malatia hè una aderenza stretta è constante di una dieta equilibrada. Hè impurtante di rinunzà l'alcoolate è u fume, dà u tempu di restu à a notte. Inoltre, a prevenzione prumove l'esame regularmente cun un gastroenterologist per prevene l'infizzioni di u microorganisimu Helicobacter pylori, cuntrollu di a duodenitis se hè prisente in a storia di a malatia.