Perchè ùn pudaraghju calà a mel?

L'infurmazioni chì u melu ùn pò esse cale, apparatu nant'à pocu tempu, è attentatu immediatamenti l'attenzione. L'argumintazzioni principali in favore di a pruibita di calà calà l'avesta era chì u pruduttu addiventa carcinogeni quandu incalfò. In ogni modu, in questa stituzzioni ùn ci hè sola una frazzione di a verità, è per ùn fallu micca in l'estremu, vale a cunlevà stu tema in più di dettu.

Chì si succèvi aduce calori?

Quannu cale, i pruprietà di e meli fannu manifesta:

  1. Cumu a temperatura di a melia aumenta, i so proprietarii nutrittivi è terapèuti. Più crescita l'u melatu, più prevene i so proprietà bactericidali è immunomodulate. Perchè l'aghjunghje l'oliu à u tè calore ùn face micca a vittura più curativa.
  2. U meliticentru di crescente à una temperatura di 45 ° C porta à a perdita di vignaghjoli valori è vitamali . Utile per u corpu di glucose è a frutosa fate ancu aduprà à a temperatura di quì sopratuttu. Da questu continuu a risposta à a quistione, à quale tempesta pò esse caliu u meli. Hè megliu di pruvà à aduprà u melatu à a temperatura di l'ambienti, è se vulete aghjunghje à u tè, duvete aspittà finu à chì a zuccarera hà friquita à una temperatura di 45 ° C.
  3. Puderete truvà un gran numaru di fonti chì dicenu chì u meli di calori nantu à 60 ° C faci u pruduttu carcinogenu. A prova principalu per quessa hè impussibile di calà calà l'uzzu hè u fattu chì in u melatu caldo hè una putenza poisonosa cum'è oxymethylfurfural. Questa sustanza hè veramente preghjudiziosa à u corpu è hè quasi senza deriva da ella. In ogni casu, si devi esse in mente chì questu velenu pareva in u meli in quantità insignante è ùn hè micca capacitu per dannu a salute di una persona. Per a paraguni, i prudutti di u pruduttu dolce è u cafè torritu, in quale l'oxymethylfurfural hè cuntenutu in una quantità quantità di volte u so cuntenutu in u melu caldo, pò esse cited.