Compote di rufuraru - bona è mala

Rhubarbe hè di nisuna manera a delicatessita più famosa, ma in questi rigioni induve pò esse acquistatu, diventa un poptu considerablementi. Questa hè una pianta perenne perenne cun un troncu comestible, chì cuntene assai vitamini è minerali. Hè ancu notu chì e foglie è i radichi di rufarrobbe sò cunsiderati verili è ùn sò micca cunsumati in manciari. In regula, i zucculi di a pianta sò aghjuntu à i compoti, cunfine, cunfitturi è autri dulciuni.

Quantu è utile a cumpara rabarinata?

Ghjiornu di rufarrobbe sò rich in acidni utili (in particulare limonu è apple), carotene, ferru, fosforu, magnesiu, calciu è vitamini A , B, C, è ancu una vitamina K. Rimu. In più, pò esse chjamatu dietetica, perchè per 100 g di pruduttu solu per 16 chilò. Li cumposti cun ellu, secondu a quantità di zuccaru in a cumpusizioni, anu un cuntenutu calori di 30 à 60 calori medius.

L'usu di cumpota dû rufcarru hè assuciatu cù i so cumpunenti ricchi impurtante per u corpu umanu, duvutu per quale hà un effettu influwente cù u putere nantu à certi sistemi di corpu. Per esempiu:

Compote di rufarbu ha un efectu cicatrisu multifaceted. Questi prufessiunali sò statu scientificamente pruvene, è avà parechji farmeri in basa di sta pianta sò venduti in farmarii. Ci si deve esse cunsideratu chì in u rughju di u rughju deve esse cunsumatu d'una manera limitata, cum'è cù a diabrea, gout, peritonitis, prucessi infjammatori è ogni corruzioni.

Cumu fà cumpagnu di rufarbrughju?

Preparate un compostu de rufarussa, replete di pruprietà ùtule, hè assai simplice è piglià un pocu di tempu. Aduprà un pruduttu invece di zuccati, pudete furtificà dinò a vostra salute.

Compote di rufuraru

Ingredients:

Preparazione

Un rufarratu priziu u cuteddu in pezzi chjuchi è fassi in acqua fridda per 15 - 20 minuti. À questu tempu, preparanu u sciroppu, aghjunghje l'acqua cù u zuccaru è a purtalla à foglie. Drenà u rufarbrughju, è fate u rufarbrughju in un xarruti fogghiu è fassi cocchi per 7-8 minuti finu à ch'ella sia. In u compotu ch'hà chjucu aghjunghje l'oliu (se vulete).