Formazione di a tolleranza in i zitelli in prighjilla

Ricertamenti, u duminiu di a tollerà per creà un mondu senza male è crucifanza diventenu tema di l'ogettivi, induve a vita umana è i principii di l'umanisme sò i valori più altu. Senza senza toleranza è di pacienza, hè impossibile edificà a interaczione efficace à i niveli interpuluniale è glubaleali -sociale è internazionale. L'urganizazione di a tolleranza in i zitelli hè una cundizione necessaria per a furmazione di una persunalizata cumplicata.

L'attitudini à l'altri u principiu di a forma cun 4 anni. Hè fundamentu nantu à i sentimenti chì i zitelli anu avutu u tempu di capì è di maestru, nantu à i so propri nuzioni impurtante di l'altri. Ma hè diventata pussibule l'emergenza di u timore, burlesciu, burlatu, chì sò basati nantu à l'experientia di vita limitata, l'immediacatoghji piccatu è qualchì tactlessness chì sò caracteristichi di tutti i zitelli in i primi stadioni di u sviluppu. Cusì, a tolleranza - u prublema di u pedagogicu è l'educazione di a tolleranza deve esse cuminciata à i pre-umani, per ùn avè micca missu u momentu di a furmazione di una perspettiva mundiale, principii, valuri è attitudini.

Cumu si esse tolleratu

A furmazione di a tullulenza in i zitelli hè necessaria per avè apprendu a creazione relazione adeviata cù l'altri, inveci di a naziunalità, religione, cunvinzioni pulitichi, visioni nantu à a vita. Per ghjunghje à sta scopu, hè bisognu di rispettà à i principii di a formazione di toleranza in i pre-ikastola, chì deveni seguità in a famiglia di u zitellu, u so inturniatu immediatu è ancu in l'istituzione d'educazione pre-sculiche.

  1. Purposefulness . Per esaminà a tolleranza, hè necessariu di chjaramente capisce l'aiutu di u maestru, cum'è a cunccidenza di a so motivazione cù a motivazione di u zitellu. Spiega à u zitellu perchè ellu bisognu à fà una attitudine tolerante à l'altri è di ciò chì ellu vi darà issa è in u futuru.
  2. Accounts per e caratteristiche individuale . A tolerenza di i pre-maistri, cum'è qualsiasi altre principiu murali, deve esse formatu quandu aghjunghjenu i carattaristi individuali, per esempiu, principii è attitudini murale prisenti. Hè mpurtanti piglià in contu di e cundizzioni in u quale un zitellu criscinu è si sviluppeghja, è, basatu annantu à questu, sguardate parechji sapori. Differenzi giudiziu sò ancu impurtanti, per esempiu, i picciotti sò più prubabili di manifestazione d'aggressioni fisica ca i picciotti, chì sò in più sentenu sensibilità è influenzati da l'esterniu.
  3. Culturale . Hè impurtante per fà a qualità di una parsunalità in u zitellu, cuncepimentu di e caratteristiche naziunalità di a cultura, per evità l'emergenza di cuntradizioni cun reguli è normi in generale. Ma à u listessu tempu hè necessariu observà una fine linea entre cunforme è a preservazione di individualità.
  4. Rita di a tollerà à a vita . U sviluppu di a tollerà in i zitelli sò sempre esse accumpagnati da esempi di a vita, queste si pò esse esemplari universali di a manifestazione di a tolleranza è di a intoleranza, è esempi da a vita di u zitellu stessu - cum'è questu Qualità pò manifestà in relazioni incù amori, amici, maestri. Inoltre, assicuratevi chì e parolle ùn ponu in scarcà cù a vita è dimustranu a nicissità per questa qualità nantu à un esemplariu persunale.
  5. Attitudine rispettu à a persona . Ind'u regule di e cundizioni è l'uggegatoghji di l'educazione, deve esse basatu nantu à u rispettu per u zitellu, a so persunità, l'opinione, a pusizione di vita.
  6. A reliance on u pusitivu . A risparazione di a tolleranza in un zitellu, unu deve puderà esse di l'eserciziunà pusizziona esistenti di l'interaccioni sociale, perchè petite, è ancu attivamente supportanu è sviluppà e qualità chì cuntribuiscenu à questu.