Cumu insignà à u zitellu l'alfabetu

Per fà riprenderà u mumentu di scola, u zitellu deve esse preparatu pè u prucessu formale in a zitiddina. U zitellu sia capace di sapè l'alfabetu - a basa di leghje è scrittura. Parechji parenti si dumandenu cumu appruntate l'alfabetu cù u zitellu. Puderete inizià lezioni cù migliu da l'età di 2-3 anni. Di sicuru, l'alfabetu pò esse masterizatu è à una età maiò. Ma per chì ùn passanu tempu inghjustu è prufittuamente, hà sviluppatu i capacità di u futuru studiente?

Cumu apre l'alfabetu cù un zitellu?

Per fà forza di un zitellu à domicili l'alfabetu in u tempu récapitulé, ùn deve esse micca. Tali intenzioni pò riducerà à a disprezza di u futuru studientu per amparà. Dunque, a megliu scelta hè di cumpunimentu di classi in una forma di ghjocu è di divertimentu.

Se avete stabilitu l'aiutu per u primu sviluppu di u zitellu è cumu l'ampara l'alfabetu cù u zitellu per voi hè un prublema, ùn sia micca scunvatu. Ùn hè tantu difficiule. Hè impurtante di fà i regula regularmente.

Per i zitelli d'1,5 à 2 anni, pudete preparà e carta cù a taglia di una carta di l'album è rende nantu à elli (o stampate, se possu) littri. Fate i vostri cartoli di u zitellu è dicenu u nome di e lettie. Per una liceu 3-4 littri seranu abbastanza. Chjapperà parechje foglia nantu à muri o cortini. Aldianna cambià l'imagine di lettere. À u tempu, u zitellu palesanu nantu à l'imaghjini è chjama l'ellu stessu. Cumpiemu u travagliu più impurtante: mettite diverse carte è dumandate à truvà una certa carta.

Cume l'apprendre l'alfabbetu Russu, seranu aiutati da l'imaghjini di l'urghjini accuminciannu cu una certa carta. Pò esse cubeti, cartoni, libri.

Per riparà u materiale nantu à un caminu, dumandate à u zitellu per nome di chì littri ricorda o trova in l'ambiente ciò chì accuminzanu cù a lettera O. Insegnà u zitellu l'alfabetu deve esse variatu. Attruva a fantasia: prima di andà in casa, dite à u zitellu un conte di fata nantu à i trucchi è avventu di a letteratura inserita. Sceta una letteratura inserita nantu à un pezzu di carta è dumandate à u "discìpulu" per aduttà. Preparate a vostra figliola un spettaculu straordinariu: formate una lettera da l'alimentariu è dumandilu di nome.

Ddi picciotti chì facianu facilmente è cun piacè ammentate poemne, induve, puderà sapè è rimèttu cù l'alfabetu.

Trenta thirty-sti beruna,

I belli beautii scritti,

In una pagina in viaghju,

In ogni locu sò famosi!

Per voi sò in prumessu,

Gloriosa, -

Vulemu chjuse à tutti i carusi

Amparate cun elli!

A, B, C, D, E, E, F

Ci putemu à a vigilia!

3, И, К, Л, М, Н, О

Junti scavalcau a finestra!

P, P, C, T, Y, Ф, X

Saddled a Gallu, -

C, H, W, H, E, S, H,

Hè tuttu, amici!

Trenta thirty-sti beruna,

I belli beautii scritti,

In una pagina in viaghju,

In ogni locu sò famosi!

Arricheghji, i zitelli!

Quì sò stati - fila.

Hè assai pessimu per vive in u mondu

Quelli chì ùn sò micca familiarizzati cun elli! (B. Zahoder)

Cumu apre studià u alfabetu à un zitellu: significa più

Per aiutà i genitori emetenu una varietà di benefici didattichi: tabelli magnetichi, l'alfabetu di sonu di pedagogu è i laptops di i zitelli, programmi di computer. Tuttu chistu pò esse usatu bè. A cosa principal hè di ricurdà chì i lezioni di karapuzu deve esse cum'è un piacè. E si u zitellu hè chjucu di u scopu di ghjucà incù i bisogni incomprensibli, chistu, cù lèttere, a quistione: "Cumu fattu un zitellu amparà l'alfabetu?" Scorredete da ellu stessu.