Lishay in un cane - trattamentu in casa

U trattamentu chì priva u cane in casa hè pussibule, postu chì sta maladugia ùn hè micca trà e mutage mortificanti per l'animali o u so urientu. In ogni casu, hè bisognu di rigalu strettu di tutte e misure di higiene, è anu da almenu una cunsultazione cù un veterinari per selezziunà una medicina appruvata.

Metu tradiziunale di trattamentu

Prima di parlà di u trattamentu di sta maladie, deve ricurdate quantu pare chì u licen di cane. Sta malatia hè causata da un fungus di l'espezie Trichophyton. A Settling in a pelle di un cane, ùn iniziatu ùn manifesta. Ma doppu un e un menzu à dui simani, pudete ancu avè avutu i primi sintomi: una rash è vermiculita di a pelle afatta. Dopu, a lana hè cascata da l'area infettata, furmendu un focusu visu di a malatia. In questu casu, u fungi pruvucarà assai pezzi, è u cane pò più pente a ferita. Sì a malatia ùn hè micca trattata, è cun u tempu, u lichenu influene ogni larga zona di a pelle, è hè ancu in una forma crònica chì hè carattarizata da a prisenza di pus. Hè assai più difficiuli di ridivà di such derroche.

Fortunatamente, u lichenu hè trattatu bè bè da a medicina tradiziunale. Se una maladie hè detta, l'animali deve esse isolatu da i zitelli è l'altre animali. Hè obligatu quantu hè possibili pi desinfectate tuttu ciò chì tocca u ghjocu, in quantu à e mani proprii è à aduprà a limpezza umita in casa.

Per trattà liques à i cani in cundizioni di casa, hè pussibule, cù e seguenti preparati: Dermatolum, Juglon, Zoomikol, Griseofulvin. Prutinu di u situ di l'infizzione, hè necessariu di taglià u fuglianti restu, da poi lubricate cù iodu. Dopu quì, pudete applicà l'ingudu. Hè deve esse assicuratu chì u ghjacaru ùn lamia à l'area affettati dopu à u trattamentu, perch'elli ponu coperta cù un venditore o mette nantu à u collu speciale.

U trattamentu privu u cane di rimedii folklori

Ci hè dui rimedii ricordati più famusi, chì anu pruvatu in a lotta à u danni fungale à a pelle d'animali, chì si priva. Sò assai efficausi, uttellu, u trattamentu pò esse più longu quantu à u casu di i mediatevule veterinari, anu da manghjà da trattà a zona affettata più spessu chì ungulate specializate.

Allora, u primu rimedju hè u iode ordine, chì hè ancu usatu in a medicina tradiziunale cum'è antisepticu. In ogni modu, pò ancu esse un modu indipendenti di a lotta di lique. Lubricate posti ferite cù iodine quattru volte à ghjornu. Ci hè ancu esse assicuratu chì u ghjacaru ùn hè micca impastatu.

Pi curà a privazione di u cane in casa hè pussibule cun l'aiutu di una muccuna di pota , chì hè sicura è in a cucina di tutti i patati. Hanu bisognu di trattà liicen. In questu casu, hà bisognu di lubricating l'area affettata di a pelle à circa cinque à sei volta à ghjornu.