Cumu insignà un Spitz à un diaper?

A peculiarità di sta casta da i cani ghjè chì, cum'è i misgi, ponu esse studiatu à vultà à i bagnu in casa, è ùn ne staghjanu cun elli in prima ghjornu per un passaghju. Inoltre, si u Spitz hè sempre ghjovanu è ùn hà micca tutte e vaccinations, cammina in a strata sò periculosi è micca indelicità per ellu.

In ogni modu, preparate immediatamenti per u fattu chì u prucessu di furmazione pigghianu assai tempu è esse dumandate u vostru attente incridibile è una gran pacienza. Hè megliu se pudete piglià un vacanze à u travagliu per questu pezzu per monitorà constantemente u cane.

Cumu insignà un Spitz per andà in un diaper?

Ci sò dui modi basi di furmazione per un diaperu secondu a ch'hà cagiunatu è spicciatu à i bagnu è solu cunfondati in un novu postu o ùn hà micca idea chì fà cù a rachetta o u diaperu.

  1. Cumu insignà un diaperu à un diaperu s'ellu hè digià abituatu à i bagnu di a casa, ma hè in un ambiente pocu amicu? Prima di tuttu, scorri tutte e tappetu di l'appartamentu durante un certu tempu. Se u cuddinu mai va à a tapitella, duverà un forte arriciu, è a petite cunsigliarà cunfidendu un locu per a gestione di u bisognu. In seguente, in tutti i camere induve l'Spitz sò stati situati, avemu spugna i diaperi. Anu in u campu di a visione di u cuccioli. Quandu si svolge nantu à u diaper, incuragnu cun una parola chì avete usatu ogni volta dopu à un "pusatu" è trattatu cun una pudastia. Move gradually the diapers to the place intended for the puppy toilet, about 2-3 cm per day. U numaru di diaperi anch'elli deve avè gradually decrement. Per via di cunsiquenza, avete un diaper in u locu.
  2. Cumu insignà à un cane per andà in un diaperu , se hè tantu petite è micca accustatu à u bagnu? In questu casu, avete bisognu di limità l'espai da un ghjornu chì u cucciu si move in modu liberu. Per esempiu, pò esse un corral, una sala libera o una cucina. U pianu sanu in questu spaziu hè cummietatu cù frutti di u diaperu, senza un cuccione maiurariu è alternattivi. Ogni vota appressu dopu chì u cucciulina hà fattu tuttu u dirittu, lode ellu è trattà cù un dilicatu. Immediatamente dopu chì pudete fà un passaghju à altri stanzi, perchè ùn hè micca sempre in prigiò. Cum'è i zitelli, i picculi cuddetti vulemu circà à i bagnu dopu à averà è dopu à manghjà, perchè in queste perdi anu a pianta in u "regnu diaperu". Quandu u cucciolo imprende u propiu di i diaperi, agisce in cunfurmità cù u primu mètudu.