Sean Penn hè vicinu à u munnu criminale di u Messicu?

Cusì vaghjime chì u famosu attore di Hollywood, Sean Penn, oghji è poi ponu raggiuni di scandali. Questu ora hà chjamatu l'attinzioni di a Casa Blanca per ellu andà in una riunione secreta cù u baronist di droga di u Mexicu El Chapo (nome real Joaquin Guzman) per piglià una entrevista scandalous cun ellu. Sicondu i risultati di a cunversazione cù u prugrammu persunale Penn preparatu un articulu chì si prisintò nantu à e pagine di a pubblicazione Rolling Stone.

Ricunniscenza o rimorsu?

Se parlebbe pocu annantu à u cuntenutu di l'intervista, in questu "Chjottu" (cum'è l'espanciu traduce l'alcamo di un mexicanu) hà dettu à u prughjettu l'Oscar chì hè u prove di più influenti di e drogu in u mondu! Avanzà, El Chapo di sta discontaminata, finu à puderia. Inoltre, u curatoru di l'ombra in u mondu oghje hà dettu à Penn annantu à i dati di a so scappa di u cunfrontu l'ùrtimu summer.

Sicuru chì a reunione di l'attore è u traficante di a droga hà travagliatu in un locu secreto, probabbilmente in u Messicu. A assistenza in l'urganizazione di l'intervista hè stata furnita da u collega di Penn in u dipartimentu di l'attu, Keith del Castillo.

Leghje ancu

Hè interessante è di nutà chì a publicazione, pubblicata in a rivista di cult, eventualmente hà ghjucatu à e mani di i feds! El Chapo fu arristatu da elli fora di i Stati Uniti.

A Casa Bianca hà assai affirmazioni à l'attori

Sean Penn è Keith del Castillo caducà immediatamente in a lista di citadini affidate. Si svilupparu assai dilizii da l'agenzie infurmazioni lawi è i Stati Uniti, è u Messicu.

U pittendu chjaru ch'ella hè pulita prima di a lege è ùn hà micca nunda di manera di scopre, ma pare chì i so prublemi sò accaduti.