Christine Davis ripetì u destinu di u carattere Charlotte da a serie "Sexe è a cità"

Ciò chì face una donna riescita è intellettuale chì hà custruitu una carriera da 46 anni, resu rispettu à i so culleghi, ma ùn pudia truvà un omu degnu è diventà una mamma biologica? A vita di Christine Davis hà cambiatu drammaticamente in u 2011, quandu fece u so puntu in solu suluzione è decisa di adopra una ragazza nica. I ghjurnalisti è i paparazzi solu scurdate è scaricà una attista cuntenta, chì avia amatu a maternità.

Christine cù a figliola adoptada

A diversione di a so modesta heroina in a serie "Sex and the City" Christine Davis hè sempri cunsiderata seduce fatal, ùn hè mai messu in matrimoniu ufficiale è ùn hà micca campatu in un matrimoniu civile. L'attrenda hè stata satisfa cù brevi relazioni romantichi cù i culleghi. A lista di l'amatori hè impressiunanti cù i nomi di famosi: Alec Baldwin, Nick Leone, David Duchovny, Jeff Goldblum, Liv Schreiber, Matt LeBlanc è ancu Chris Noth, chì hà ghjucatu Serial Lover Sarah Jessica Parker. Ora Kristin hè sempre ufficiale una! Hè difficiuli di dì chì esse una scelta infurmata, o se ha statu catastròficamente avidez à l'omi?

Christine Davis è Chris Note

In una entrevista cù a ghjurnalista Mark Malkin, l'attrìlla accetta chì ùn ùn si senti micca solu, perchè à vultà ella hè a figliola di Gemma Rose, è avà sò un figliolu. Sicondu Davis, volve à decisione di l'adopzione. Mentre chì aspittavvi à a publicazione ufficiale di l'intervista, Malkin hà avè messu in sensu novu in i so riti suciali:

"A famiglia di l'attrice Christine Davis hè diventata. Aghjustu un esclusivu di a stella "Sex and the City" è diventerà prestu tutte e dettagli! Kristin hà aduttatu u zitellu è hè assai cuntentu!
Christine innanzarà u so figliolu è figliolu

In una di e primi entrevista, l'attrìlla accetta chì hà sughjettu nantu à un altru figliolu è forsi decide nantu à una seconda adopzione. In suparazione, ancu quandu sò stati trattati è preparazione di documenti? Aghjustate a gente dice chì Kristin veramenti si senti felice, ancu s'elli si lamintà di prublemi burokrati. Durante a prima adopzione, m'hà dettu chì i reguli per l'admission di un zitellu in a famiglia sò "psicologicamente traumatic":

"Quandu puderebbenu piglià u zitellu, avete avvistatu chì i so genitori pò venenu à i so sensi è ripiglià oghje. In tutti i stati, u tempu di "cunfiscendu" un zitellu hè riparatu da a liggi è solu in Califurni sò solu dui ghjorni o 48 ora. Hè spavintusa è dura siculogicu per quelli chì dicideru di adopzione è per u zitellu, sicuru. Invece dumane per trattà a mo figliola à l'ora di harmonizà e duminii legislativu - "restitu", cum'è si avissi avutu per un momentu comu babbu. Per mè hè stata una sperienza emuzionava difficiliata, ma ùn ne ùn disgraziatu è aghju aghjunatu per l'uppurtunità di esse mamma ".
Leghje ancu

L'attrice è u so agente ufficiale ùn fate micca chjaru nantu à a nova.