Comu caccià una tina di u vinu - metudi chì veramente aiutanu

Prima di rinfriscà a mancia di i prudutti di u vinu di i sustanzi chimichi in a famiglia di ughjettu, pudete pruvate strumenti seguru à a mani. A maiò avemu sempre in i piazzii è ricordate pocu à pocu, alcuni saranu un veru scuperta. Hè impurtante per cuncezà u tipu di tela, è dinò a qualità di u tisu, se u materiale hè cun un patronu.

Cumu scupraru una tina di u vinu russu?

Tracesi di editi alcoolichi sò difficiuli di deducirse, se micca stati presu rapidamente. Ma di pastu mudernu sò ancu bè cumbatte cù e vie di cuntenutu cumplessi. Quandu ùn ci hè micca una quimica specifica per lavà in manu, anu una buttiglia di u viticultru di a medicina è a robba di a cucina. I Recipes sò parechje, ma anu deve esse sceltu per ogni tipu di tissuti o superfici individuali. Elimina a mancia di u vinu russu u modu più faciule eliminendu u pigmentu stessu.

Cumu scaricamentu di u viticulu nantu à u biancu?

Cù tesseri bianchi-nevasi, hè più faciule di travaglià, perchè ùn hai micca deve selezziunate solu solu per salvà sta foto. L'obiettivu principale hè di ottene un pianu nuvellu, è in questa mutazione, tradiziunale à usu di l'agentsu bleacatu è ubligatoriu:

  1. U perossu di l'idrogenu viaghjà assicurà cù a so cumpagnia. Per preparà a suluzione chì bisognu di mischjà una doccia di cullenade di perhydrol in un vetru di acqua. Hè impurtante piglià solu acqua distillata. Diversi zicchi di ammonia si aghjunghje è a zona contaminata hè trattata.
  2. Se a cosa ùn hè micca un coru biancu blancuzza, utilice àcitu acìticu. A solu solu di 10% hè appiicata à u taccu è immediatamente dopu u trattamentu hè lavatu fora da acqua friquenti.
  3. Elimine tàccia da u vinu russu da a robba, se ùn hè micca teme di l'acqua calda è di i modi aggressivu, pudete messisce una cullizzioni di soda è 5 grammi di sapone di robba. Tuttu chistu hè creatu in un vetru di acqua è mette nantu à una tina di u vinu. Dopu un ghjornu, lavenu è fate licinziu à a lavanderia.
  4. Materiali delicati chì pò esse chjappu solu da e mani è in l'acqua fresca, hè cunsigliu di piglià una purzione sana. Ma in casa quì hè una solu suluzione. Mesturà trè parte di vodka, aghjunghje una parte di glicerina è ammonia, allora aghjunghjemu nantu à u pedace cù un spaziu.

Cumu scaricate e manere di u vinu da a robba colore?

U culore cusì à pulisce di u vinu hè più difficiuli, hè bisognu di circà una solu sicura, per ùn scumparà u cartulare. Hè mpurtanti lavoriscenu u tissutu da l'acqua fredda è rinfriscia u restu di u rimedellu, puderà aduprà l'acqua calenta dopu a qualsiasi procedimentu.

  1. In a quistione di cumu per sguassà una tina di u vinu, l'acidu latticanu fate cù un postu micca peggiu di u vinu. Hè mpurtanti troppu latte di vaca naturali, ùn la fucalizza, ma solu fàtela à foglie. Cù un latti quannu, trattassi u situ di tissutu, poi paniate. Per una tina assai vecchia appricamu una digestione corta in u latti.
  2. Sè stà sicuru da a culore è u tela ùn ha micca teme à e altitudini temperaturi, usa u metu aggressivu cun acqua fogera. Nantu à a puchu, pudete piglià un cattivu mutu, poi poveru un corpu finu di l'acqua fervente nantu à a zona contaminata.
  3. U tissuti stampati necessanu solu sullicitivi. Cusì, cumu per lavurisce mancu di u vinu nantu à stu tipu di tissutu hè più difficiule, pigliate a giuliana è a glicerina. In quantità parechje, dui cumpunenti sò mischiati, appieghjatu à a tacchìa duoppu uri, piuvitatu cù un saponu di a famiglia.

Scogliu da u vinu russu nantu à i jeans

Solu hà postu un spaziu per sperà e più faciule. Deve esse fruttu cù u sali. Un metu più effikau hè di fà un sguardu di salinu è aduprà à i dui banqui di u teatru. Dopu chì u restu di u vinu hè assbitatu, u pigmentu deve esse dissolute. Per fà questu, in un litru di acqua calenta custruiscenu una muntagna di sabondu di lavandula moltu è una cullizzioni d'ammonia. Aduprà u lavu cum'è sempre. Ci hè più di metudi per sguassà tàvelli di vinu da denim apparel:

Cumu scumpigghiari manciari di vinu nantu à u paviu?

Per rinfigurà u vinu d'un arbre ùn hè micca sempre fàciule, postu chì tuttu hè assurdu da rapidamente. Hè impurtante ùn permettenu di sparghjimentu di u gruppu, verificate u pruduttu in una zona pocu di u pianu, perchè ùn avete micca de cambià a tappa:

Cumu scaricate e manere di u vinu da a tapitula?

A ricuperazione di a catifa depreviu di quantu puderebbenu sguassà a mancia da a nap manivella. Ancu di scambià tà maniche di u vinu da a tappe , hè una bona idea per pruvate u pruduttu nantu à u situ, cum'è cù parchet. Ùn sò tutti tingi chì puderanu mantèvule a luminosità dopu a trasfurmazioni:

  1. Solu a pianta pianta solu da u vinu biancu. Hè impurtante di travaglià a mansa da i canteri à u centru per impedisce di sparisce. Dopu à a mucosa, ne puru cù u champagne tapitea.
  2. Eliminate a mancia di u vinu pò esse l'acqua effervescent soda è soda di u normale. I salti cuntenuti quì cresce a pila è facilitate a limpieza.
  3. L'acqua di iperògnu di l'idrogenatate in una manera sìmuli: l'agente hè appiicatu à un spaziu è aspittendu una retazione, è poi hè limpiatu cù shampoo.

Cumu scumpigghiari manciari di vinu di u couch?

Fabrics for upholstery sò spessu sanu durable è aggressivu ùn sò micca teme. Quì pudete usà diversi mètudi almenu:

Comu caccià un vinu vieju da u vinu russu?

Tra li cunsiglii, cà di lavà l'antica mannana di u vinu, ci hè una opcione adattata. Quessi sò tutti i metudi catalogati, ma in una cuncintrazione saturata più. In ocasu, a ricetta solu sguassa l'acqua calda è si mischia solu i principali cumpunenti di travagliu: