L'oliu neve da brilla?

Tutti sapemu chì, à u tempu, ghjuvellu orale perde u so brillo. È a culpa per questu hè l'admixture di metalli, chì sò aghjuntu à l'oru durante a fabbricazioni per dà più forza. Sti metalli sottu a influenza di u mediu oxidice è cambienu u so culore. Inoltre, a terra è u polu s'acumule in l'orifici di a dicurazioni, chì anu aghjustatu a so aghiforme. Se vulete chì l'oru di disturbu, avete bisognu di sapè ciò chì pò esse pulita.

Pigliate l'oru in casa

Ci hè parechje manere di pulisce l'articuli d'oru.

  1. U modu più faciule per neisceisce l'oreju d'oru cù l'aiutu di l'acqua calda incù l'aghjunzione di sapone di liquid, liquid liquids o champagne. In questa solu solu, i prudutti sò ammugghiati di dui ori. Allora un sapienti di dentesu deve esse pulita a zucca. Rinfria l'ughjettu d'oru cù l'acqua, asciugà cun un pappagallo bleu è pulite cù flanela. Eppo l'oru novu torrai. In questu modu, pudete micca perfetta puru l'anellu di diamante.
  2. Un agente aghjuntu di limpe à u doru - ammonia. Per fà questu, piglià un cuntaculu micca metàtticu, pour ammonia in questu è mette ghjente d'oru. Sicondu cumu l'oggetti fermani cuntaminati sò stati manteni da trè à dote oghji. Puderete sguassate, rinsegna è secca secondu.
  3. Quandu si puderebbe pulite l'oggetti d'oru cù perossu di l'uruguaiu. In un vetru di acqua calenta unu deve esse dissolve 1 tsp. Ammoniu, 1 Tsp. sapmu di liquid u 40 ml ta 'perossidu. Pigliate l'oru in solu solu per 20-25 minuti. Elimine, rinsegna è secca.
  4. Se u so decoru hè fattu di oru biancu, da a so puliti, preparanu una solu suluzione: una vetru d'acqua una cullizzioni di l'ammonia è una culletta di qualchì detergente. A decorazione hè immersa in a suluzione per una ora, è deve esse lavatu sottu un coru di acqua è seccu. Ùn pudete micca aduprà un cepu impurtentu o abrasive per neve l'ore biancu, chì pò danale à u metal.
  5. A giuvellanza d'oro cù e petre chì deve esse pulita bè cura, è quelli chì e pedi sò assuciati à a basa cù ciule, ùn ponu micca neciate l'oru cù prudutti d' acqua. Tali prudutti sò limpiiniti cù un swab di cuttuni chì sò nistigghite in cologne. Avà u decoru deve esse squanditatu prima cù una mannara, è da un pappu secu.

In ocasioni, i patroni di ghjuvelli d'oru sò interessate cumu quantità d'avè bisognu à purificà l'oru. Se vulete chì a vostra joia d'oru sempre brillanu, cum'è novu, puliti regularmente.