Tui Oil - Application

E pruprietà curative di l'oliu di u tuya sò cunnisciuti da l'omu di una longa volta: l'indi americani usavanu una pianta pà preparazione di caldi medicinali. In seguitu in Europa, un bello arbre ùn solu adornatu i parchi rusti, ma era ancu usatu in a medicina famigliali: infuzione da i giochi - per trattà l'asma bronchial, a tuberculosi pulmonaria, u sangru uterinu è intestinali, è l'ungensu thuja per ridegà di i fèrmie è psoriasis. Oliu Toug era apprezzatu in valore. In a moderna medicina non-tradiziunale, a sustanzione eterica hè attivamente utilizata in a terapia d'una quantità di malatie.

Composizione Oliu Tui

L'oliu essenziale d'un arbre conifferente noble cuntene una quantità significativa di sustegni utili à u corpu umanu:

L'applicazione di l'oliu Thuja

Oliu aromaticu di thuya:

U utilizazione di l'oliu Thuja in i rfundati

Thuya hè unu di i rimedii naturali chì aiutanu à affruntà i friddi. À u listessu tempu, l'oliu di u thuya ùn hà casi nisuna contraindicazione è effetti side (fora di a sensibulità individuale). Cù l'adopru di u sustegnu, ancu un fruttu crònicu pò esse curabile.

L'usu di l'oliu di u thuya per genyantema

Aduprendu cù a terapia tradiziunale di sinusitis , l'oliu Tui hè utilizzatu bè, currettamente a destruzzione di i microorganismi patogeni in i sinusuli maxillari. L'usu di l'oliu essenziale di u thuya, secondu l'esperti, hè justificata in u casu quandu a malatìa ùn hà micca avè principiatu à prugressà.

L'applicazione di l'oliu di thuja in adenoids

Unu di i mètudi effittiva di trattamentu di l'adenoids hè a terapia homeopatica. U primuritate primariu in questu casu hè l'usu di l'oliu essenziale di u thuya, chì nurite i prucessi chimichi in a celula di a nasofarinesi è rinforza rapidamente l'epitelu.

Instructions for the use of oil thuja

A sustancia aromaticu cuntene sustanzi vintuali, per quessa, hè bisognu di seguità l'urdinamentu per u so usu è per ùn esse più di e dosi. Quandu usu di l'oliu di una pianta cuniferu, i ricunniscenza di l'omeopati pò esse rializatu. Cusì i esperti sustenenu:

  1. Aduprà una petite quantità d'oliu à a pelle 2 - 3 volta à ghjornu.
  2. In i passageri nasali, geganti 3 o 4 zicchini d'oliu diluita in acqua in una ratio 1: 1, duie volte, à tri voti un ghjornu.
  3. Per lavà u nasu, utilizate una decucultura di camomile, sage o altre erbe chì scorri a inflammazione, chì hè aghjuntu 10 - 12 zetti d'oliu.
  4. Quandu otitis in i canali orene, inseriu ogni ghjornu di petra petre turundogna.
  5. In casu di malatii orali, dopu ogni manghjà è dopu l'ac accuminate, lubricate a superficie di a mucosa.
  6. In un bagnu cambiaghju aghjunghje 8-10 pochi d'oliu.
  7. Per inalazioni, diluce 5 à 6 zeri di tuya oliu in una tazza d'acqua calda è, coperta cù una siccica, respira 5 a 7 minuti.

Attenzione! Ùn hè cunsigliatu di usà l'oliu di u tuya durante a gravidenza per a so sustancia chì pò causà l'affari. Hè ancu avissi nutatu chì l'olii di tutti i coniferi sò incompatibile cù l'alcohol etilicu, perchè ùn deve micca permettenu l'alcohol durante u cursu di u trattamentu cù l'oliu tuya (cum'è veramente l'olii d'altri pratiche cuniferi).