Shandra vulgaris - proprietà medicinali

Shandra vulgaris hè una pianta chì ciurisce in un clima cusì in u latru sicchi. I corsi friquidi anu usatu in a medicina famigliali per più di centeci anni, in particulare, infusione d'acqua o vinu cun u melatu o di zuccheru aghjustatu cum'è diluzione è sguassate di u muccuni di i bronchi è pulmonomi, u fisicu di a ghjustizia Ferdinand prima Mattiolus in u 1563. In i propietati medicinali di Shandra vulgaris - in questu articulu.

L'usu di shandra in u trattamentu di parechje malatie

L'effettu terapicuu di a shandra ordinali hà truvatu a so applicazione in a terapia di diarrea, i malatii di u sistema genitourinariu, a inflammazione di i nodi linfici, u còlicu è spasm in l'intestini. I migliori fatti di sta pianta sò assudati per l'admission à e donne durante a menstruazione, chì passa cun dolore. Decòczioni è infuzioni ponu esse aghjuntu à u bagnu mentre ponu spaccà per eliminà a rash nantu à a pelle.

L'estruzzu di a pianta inclui risque, amarezza, olii essenziali, tannini, tannini, marrubiin, etc. Quantu di supra, i rimorsi di bloomer sò usati per trattà malatii di u sistema respiratorju - pertussis, bronchite, laringitis, pneumonia, bronchial e altre tipu d'asma.

Decozione di vignoli di e vegetali è di foglie per u trattamentu di e malatie di u sistema respiratorju

  1. 2 tbsp. l. e materia prima secca sò spressi à mità u litru di acqua, purtatu à foglie è languide in focu per 5 minuti.
  2. Dopu à 2-3 ore di infuzione, u calchinu per esse passatu da u filtru.
  3. Cerveze u caldu per 2/3 tazzi due volte durante u tempu di vigilia.
  4. Cù l'iperturiu è l'arritmiatiche, a dosa cullandi à 1/3 di u vetru.

Shandra vulgaris cun prublemi cù u sistema digestivu

Grazie a l'abilità di a grass shandra chì stimulà a liberazione di uvulante è bile gastricu, hè attivamente usatu per migliurà l'appetite, gastru di gastritis cù aveità di acidezza è e malati di vespulite.

  1. A pianta hè mistata cù l'altri leghje, in particulare, foglia medica, zucca corrente è di razzo di u piu di ghjuveddu in proporzioni ugguali.
  2. Una culloca di a cullizzioni hè cumposta cun un vetru d'acqua fussina, è pigliate l'infuzione duverà 50 ml un ghjornu.