U trattamentu di l'adurmati parassiti

Tanti malatii sò provocati per i parasitji è e so toxine, è pè disperse di elle è per trattà trattamentu hè pussibule cun l'aiutu di u sole.

Assicurà hè perenniu, cù zucchini dilatati, chì hà un aroma specifichi. Questa grassuna hè longu statu cunzidiratu simbulu di perdita è di suffertu. Ovveramente, sta stampa hè statu furmatu per l'amarezza pronunzia. Ci hè parechje varietà di ghjustu, chì parechji sfarenti è tenenu parechji prufessiunati. Cusì l'asciumi di limonu hè particularmente riccu à a vitamina C , è hè utilizzatu in farmaceutica per a sintesi di vitamina A. A vucali d'arbulu ("l'arburu di Diu") cuntene un gran numaru d'olii essenziali, per quessa hè utilizzatu in cucina com spice. Assicurinu, curu, hè tossicu, per quessa hè utilizzatu com'è agenti antiparasiticu.

Hà statu pruvatu spécifiquenement chì, cù l'aiutu di u sole, unu pò spulà di trichomone, cat lamblia, chlamydia, toxoplasma è altre microorganismu preghjudiziu.

A forma di applicazione di l'avicano da i parasitiche devi di a malatia, età è cundizione di u paci.

L'agenti antilmintichi sò disposti cun formi diffirenti. Pò esse caldi, tintura d'alkohol, tinturiziu d'oliu, un cumpunente di tariffu a base di l'aziende,

Cume una decocção di sole propiu da parasites à adulti?

Un agente antilimintu assai efficae per l'adulte hè una tintura alcoòlica di u Verme . A ricetta per a so preparazione ùn hè micca cusì complicata.

Ingredients:

Preparazione

Tinta l'arburu seccu in una pruponda di vetru, fate l'alcohol è insiste à deci deci anni in un locu fridescu. Tinimentu deve esse agbitata da u tempu à u tempu. Allora a tintura hè filtrata è vèllenu in una buttiglia cun una tappa stretta. Per una settimana, a tintura hè presa nantu à un stomacu vacanti nantu à una cullarina.

L'intruduzioni d'alcoholista si deve currettamente per e persone cù prublemi cù u gastrointestinal.

I zitelli sottu dodici anni, e donne chì ghjucanu in contru à i parassiti puderanu aduprà una decuccionu di l'addevu.

Cume cumincia à i vignaghjoli da i parasiti-una ricetta

Ingredients:

Preparazione

Piglià una ghjuvanottabana da i parasitiche imprudate uviziu è stracciate da a pianta. Hè spressu da u 1 litru di acqua fogara è caldu in un bagnu di acqua per una ora. Pigliate una decocuura trè volte à u ghjornu nantu à un stomacu vacante per 100 grammi, lavatu cun acqua.