Colmanskop


Per esse unu di i stati minimamente abbitanti in u mondu, Àrid Namibia hè un mondu sanu di cuntrastanti brillanti chini di scuperta è avienti. A diversità di a spurtivi turistiche pubblicati, ùn sò micca practicamente senza discrive, teatrini è antichi monumentu di l'architettura, ma hè precisamente a natura pristina è naturali chì u paese hè famosa. I so attraversu sò grandi paisaghji, sfunnate unne dies e una natura salvatica. E ora avemu da andà in un passaghju incù traversu unu di i posti più inghjinante in u pianeta - a cità ghisa di Kolmanskop in Namibia.

Chì ci hè interessante nantu à sta cità?

A cità di Kolmanskop hè situata in u Desert Namib , circa 10 km d'una di i resorts di Namibia - Luderitz . Hè stata fundata in u 1908, quandu trà e muntagne di sabbia, u travagliu di a via ferrovia Zaharias Lewala hà scupertu un petit diamante. Ralizzià chì l'area hè ricca in pedichi preziosi, prestu, i minieri alemani spalleanu un quìgliu chjude è, un paru d'anni dopu, un paisanu sanu era fundatu annantu à u situ di u territoriu cunfunditu. U nomu avia datu à l'unurità di u trenu Johnny Coleman chì, in una sughjura di soccorsu, partissi u so caru nantu à una piccula falda, di unni tutta a cità era visible.

Kolmanskop hà sviluppatu rapidamente, è da i 1920, più di 1.200 persone abitanti in u so territoriu. Parechji stabilimenti statali è di divertimenti, necessarii per una esistitu normale, si sò aperte: stazione di energia, ospitalia, scola, sala di sport, teatro, bowling, casino è assai altri. etc. Quì hà ancu esse u primu in l'emisferu miridiunali di l'isula X i i primi in Africa tram.

À a mità di u XX sèculu. A minatura di diamanti in questa regione hè significativamente diminuite, è e cundizzioni di vita anu tornatu ancu più severi: u sole di u desertu, siverze frequenti è l'absenza totali di l'acqua purtatu à u fattu chì in u 1954 a vita in Kolmanskop stati. Unu di i destinazioni turìstichi più famosu in Namibia pare chì si congòghjanu in u tempu, è da sottu à e pilami di sabbia sò veddi solu i caseri deserti da i minatoriali in Germania è i restos di u mobili ruvellati.

A infurmazione infurmata per i turisti

Foto di u Colmanskop hà viatu rapidamenti in u mondu, è oghje hè quasi u locu più notuve di Namibia. Inoltre, ùn cundine micca cusì faciule. In generale, i viaghjatori sò solu 2 manere:

  1. Incù scursioni. L'opzione più piacevuli è più persuasi per i turisti straneri hè di riservà una tour speziale (in inglese o allemand) per u Namib Desert, chì also includita una visita à a cità ghisa. U prezzu di tali piaciri hè solu 5 cu. per persone.
  2. Independentamenti. Kolmanskop hè di circa 15 minuti. in manu di Luderitz, micca quandu da l'auturione principali B4. Ancu l'accessu à u situ di interessu è liberu, ricordate chì ancu prima di u viaghju hà bisognu di cumprà un permessu in l'Office of NWR (Namibia Wildlife Resorts - Bureau of Wildlife Management) o qualsiasi operatore turistico.

Ci ponu esse nutatu chì a cità ghastata di Kolmanskop in Namibia hè diventendu pocu à un locu turisticu turisticu, cù un gran numaru di ricordi, cafè è ristorante induve tutti pò prupone i platti nazionale di a culanza locale è cumprà tutte di cundimi è cartoni per commemorate u viaghju. Quelli chì vulianu astratta di a rialtà è sentenu l'atmosfera di l'anni 1900 prima, quandu u solu settore emergente, pò andà in u museu locale, chì prupone oghje exhibiti chì dicenu di a storia di a minatura di diamanti in Namibia.