Museo Nazionale Sudafricano di l'Histoire Militar


29 di austu, 1947 u Primu Ministru di u Sudafrica , Jan Smuts, uffuve formale u Museo Nazionale Sudafricano di l'Histoire Militar, chì hà scopu principale di prisirvà a memoria di a participazione sudafricana in a Second World War. Finu à u 1980, sta cena era chjamata Museu di Storia Militar di Johannesburg .

Ciò chì vede?

Intruducendu u museu, pudete vede un grande memoriale. U so prughjettu hà fattu da Edwin Lutyens, u più grande rappresentante di l'architettura di u neoclassicismu britannicu. Hè a so penna appartine à a pianificazione di a nova capitale di l'India, New Delhi.

Hè nutate chì u memoriale hè stallatu in u 1910 da u Prince Arthur, Duke Connot è Strater. In prima, era dedicatu à i suldati britànichi chì dete a so vita duranti a Siconda Guerra Anglorume. Ma in u 1999, u cumplessu era ricustruitu è ​​divintatu cunfrontu cum'è Memorial Militar Boer.

Per i fannii di l'equipa militari, l'esposizione richia di u Museo Nazionale Sudafricano di l'Histoire Milite permeti micca solu per ammirazione di un gran numaru di "vive" l'equipamentu, ma ancu dà l'oppurtunità di tocà, sviutà.

Allura, quì pudete vedere i primi amanduli è u spaziu T-34 di u Soviet, è l'equipimenti fascisti è persunalizati, è un sottumarinu, è u primu jet airplanes. Inoltre, pudete amparà più nantu à a Guerra Anglo-Boer, avendu acquisto cù infurmazioni detallati nantu à i stali prisenti.

In più di a tecnulugia, ci sò altre esposi: medaglia, uniformi militari, friddi è armi. In u territoriu di u museu ci hè una tenda, induve pudete cumprà antichi militari, armi, libri, uniformi. In cada putru annu hè una subacque di armi piatchi è fratu.

Cumu ghjunghje?

U museu pò esse acquistatu da u trasportu publicu № 13, 2, 4.