E Grottoes di Hèrcules


In a cità marocana di Tangier , in u locu di Ashakar, in u rochieru u mari lavò u roccia è creò stancu, chì sò oghji chjamati grotte di Hèrcules. U nomu vinni da e leggende di i dodici sfrutti di Hercules. Prima di stannari l'appiccicati d'oru in u giardinu di l'Esperidi, chì hè situatu à u sudu vicinu à Lixus, Hercules hà passatu a notte per ottene forza prima di riunione cù un dragon cintinu è nimuli di a bughjura.

Ciò chì vede?

A salutazione di una di i grotte di Hèrcules, secondu a legenda - un riflessu di l'Africa, hè assai piace à fotografià turistere. Nanzu di l'altezza in i grotte chì ripusenu a nubiltà europea, preparanu picculi in caves è di a spiaghja , ora questu hè un locu per visità i turisti, ci sò posti cummerciale da souvenirs lokali. In e caves hè assai umdu è scuru, durante a marea a grotta hè inundatu di l'acqua di mare, ma dopu una marea bassa per i turisti, l'illuminazione hè pensatu per quì.

Cammisa per e coppuli fa una imprevisione inolvendutu - u sonu di un gavu di u soffiu in rocca, u sonu di l'onda sbattennu contru à i pedi, pèndite di pedcoli di petra chì, quandu anu illuminatu, elli una misteriosa ombra nantu à i mura, immersa in l'atmosfera di legends è storii di Hercules.

Ricevule à visità a spiaggia in i grotte, hè cunsideratu u più chjucu è favuritu trà a populazione lucali, cusì durante u weekend estiu hè spessu affullatu. Se viaghja cù e zitelli in Maroccu , vi scurdate chì l'acqua in sta spiaghja hè più freta di l'altri lochi di u Mediterraniu di u fiumu .

Cumu ghjunghje?

Da u trasportu di Tangier-Ibn Batouta pò esse acquistatu in taxi per uns 10 euros o in car via l'Avenue Moulay Rachid l'autostrada annantu à una meza ora di drive. U prezzu di cresce à e caves hè di 5 dirhams, o 50 centesimi d'euro.