Dar el-Mahseen


U palazzo nè-majestu è biancu di Dar el Makhzen, decoratu luxuriatu cù mosaici, sculture è decoru in u stilu arabu, si trova in a cità di Tangier , in a so parte antica parte di Medina. Stu palcuccu grandi esterno è internu era a residenza di i sultani di Maroccu , quandu si truvonu in Tanger. Avà hè un museu di l'archeologia è l'arte di Maroccu, da i tempi preistorichi.

Storia di a creazione

U palazzu di Dar el-Makhzen fù custruitu in u 17u seculu, mentri u regnu di Maroccu era Sultan Moulay Ismail. Per u so ordine è sottu à a direzzione di l'architettu Ahmad Ben Ali Al-Rifi in a vecchia parte di Tangier, nantu à a culletta, era custruitu stu famusu palazzu. Per tutti l'anni di l'esistenza, hè stata riaghata assai volte, è in u 1922 cuminciò à funziunà cum'è museu di l'archeologia è l'arte maroccu.

Cosa interessante in u palazzu?

A distinzione di u palazzu Dar El-Makhzen da altri palazzi di Maroccu hè a funzione architetturale di u cuntestu per a so custituzione di relazioni spaziali è u panorama di apertura. Grazie à questu, i palazzi di u palazzu offre una bella vista di tuttu u Medina è u Strettu di Gibraltar. Dar El-Makhzen hè circundatu di battuti alti è forti. U cumbre di palazzu include u Palazzu Principale, u Palazzu Veranu, ancu di u Garden di u Nilu, di galerie, patiu, petite strutture è gazebos. I magnifichi i palazzi di u palazzu sò stati ammustrati cù mosaici nantu à i muri è i pavimenti, è ancu a più bella tàmpule è i pittura nantu à i tarri.

Oghje, in i palazzi di u palazzu sò duie esibizioni permanenti - u Museu d'Art di Maroccu è u Museu di Archeologia. In u museu di l'arti visitanti aspittàvanu una gran coleczione di arti è articuli di l'abitanti di Maroccu. Puderete vede una cullizzioni di carpenti famosi di Rabat è adduppelli di a donna lucali in l'stilispanu-arabe - tiaras, colti, ardi, pullozii, tutte l'oru o dorure è incù gemmei incastati. In u museu di l'archeulogica pudete acquistà cù l'arti di u populu maroccu da i tempi preistorii à u 1u seculu dC. U principale è forsi i più antichi cume in u museu di l'archeologia sò i tombi cartagginisi è u mosaicu rumanu "U viaghju di Venere".

Dopu avè vistanu l'exposizioni di i musei, pudete spassighjà in u patiu è vede cù i vostri ochji, i boni fonti di marmura chì anu subbitu à questu ghjornu.

Cumu visità Dar-el-Makhzen?

Oghje, l'ingressu à u palazzu di Dar al-Makhzen hè limitatu à i visitori. Pudete ottene u luni, i marcuri è dumenici da 9:00 a 13:00 a di 15:00 a 18:00 in parte di un gruppu turisticu cù una guida chì hà u dirittu di trasfurmà excursions. U costu d'admission à u palazzu hè di 10 Dhs.

In a Marocco , una settimana culturale passa ogni annu à a mità d'aprili, in elettu chì pudete visità l'attraversu di a cità, cumpresa di Dar El-Makhzen, assicurama gratuitu. Per u restu di u tempu, i turistere chì ùn puderanu micca intrudutte in u palazzu pò appruverà fora di a bellezza di a piazza di u palazzu è l'ùnicu porti d'oru di u palazzu, è ancu ammirazioni di e porte di giardino cù i so martelli giantini di bronzo. U palazzu biancu di u palazzu viste in luxuriate in ogni u tempu, chì pudete vede cù i vostri ochji, dopu à passà 5 minuti in caminava da l'Occidenti da a Place des Nations-Unies.