Doplerografia Fetal

A Dopplerography riferisce à i metudi ultrasonsi di l'studiu, chì hè cunnisciutu per valutà u flussu di sangue in u fetu. Cù l'aiutu di stu modu, a cundizione di i navi di u sistema di e placentale hè determinatu. Per fàla, ùn ci hè micca dapoi un dispositi supplementari, perchè i tecnulugii ultrasonichi più moderni sò e funzioni di un dopplerograph.

Cumu si realizà u prucessu?

Prima di a dopplerografia di u fetu, u duttore determina l'arghjintu sottucattendu: vàsculi di u sangue di l'uteroplastali, i vapuri di u cori, u cori, u furu. Dopu attivendu a funzione Doppler è mandendu u sensoru à l'urganu sottu à l'examinale, u duttore ricevi una imatge nantu à a pantalla. U apparatu anu analizà sti fatti nantu à u so propiu. A prucedura hè assicureghja senza pena è curretta - 10-15 minuti.

Tuttu hè tutti mette in dopplerografia?

Dopplerography di u sangue di l'uteroplastali hè prescrittu per tutte e donne chì ghjucanu in a 32 simana da u fetu. In u casu di indicazione speciali (insufficiency feto-placental, suspetti di ritardo di creazione intrauterine), u studiu pò esse realizatu precedente à u periodu indicatu (22-24 simpati).

Dopplerography hè ancu prescribed in such cases cum'è:

Inoltre, in casu induve i paràmetri fisichi di u fetus ùn currisponde à l'età gestaciali, l'ultrasoundu di u fetu cù dopplerografia pò esse assignatu per evaluà a cundizione di flussu di sangue.

Quali parametri sò diagnosticati in Doppler?

In u cartulare, ci sò 2 arterii è 1 vein in u cordone umbilical, chì furnisce u fugliu cù nutrijenti è l'ossigenu. Allora, nantu à l'arteria, u sangue vene à u zitellu direttamentu da a placenta. Per mezu di a vina, i prudutti di a decadenza sò sbulicati da u fetu.

Per un funzionu nurmale di a circulazione di sangue, a resistenza in i mura di l'arteria anu deve esse bassu. In u casu di ristrettu di u bastimentu, si sviluppeghja a deficiency d'ossigenu, chì affetta in modu negativu u sviluppu intrauterine.

Chì i disordini di u flussu di sangue pò diagnosticà cù Doppler?

Quandu duvete realizà a dopplerografia di i vetni fetali, l'indicatori seguenti sò stabiliti:

Quandu si compara u valore assuciatu, pò esse attruvule diverse disordini di u flussu di sangue. Allora, destinate:

À 1 grazzu di viulenza, a donna pregunnida hè osservata in tuttu u prugramma rimanenti. Esami è ecografichi sò fattu una volta per a simana. À u stessu tempu, se a CTG hà purtatu à esse avertitu micca e viulazione è minacci per u più di cursu di a gravidanza, u nàscita vene u tempu.

À u 2u gradu, u cuntrollu di a cundizzioni di a donna incinta hè purtatu tutta ogni 2 ghjorni. L'osservazione dura nto 32 simane è, in a presenza di l'indicazione, porta una cesuria.

Cu 3 gradi di viulazione, una donna hè sottuponuta per u meditazione di u ghjornu di i medichi, è in a presenza di fattori ameciziunanti per a gravidanza, una cesareana hè realizata.

Cusì, a dopplerografia di u fetu hè un metudu di ricerca chì determina se u sangue di l'uteroplastariu hè normale è se u zitellu sperene u pene in questu quì.