Reduce tedeschi durante a gravidanza

Un grandu percentinu di e donne chì si sò preparati per fà anu a mamma si facenu cù crampsi in u cugliu. In particulare durante a gravidanza, i vini di gnivere di notte. A parti inferma di a perra hè assai tensa, u musculu hè involuntatuu cun cuntrettu, chì porta un terrible dolor. Se ci era un spasmu in una persona simplice, po è ponu fà fà cun un masaje simplice, ma si una donna pregnant si face sta prublema, fretce quì hè improbabile d'aiutà.

Perchè ùn reduci u caviar durante a gravidanza?

A causa di l'abusi di e bummuli chì contientanu a cafeïna, durante a gravidanza, in qualchì volta reduce i musculi di e gambi, perchè porta à a tensione di i mossi anchieri à i pedicultori, chì sò sottu doppie carica. Hè necessariu di cunsultà un ginecologu medecinu, hà da pudè esse ghjudicate se ghjudera u vostru zitellu. Ùn averesce micca chì e cunvulsioni pò esse a causa di l'ocurrenza di varicesi, in u futuru è in u gravidenza. Hè a determinazione di a causa è avè cunsigliatu un duttore.

Un altru raggiuni perchè i sposi generali durante a gravidanza pò esse un prucessu di sangue venu in a rigioni pélvis. Questu hè questu quandu l'utru hè chì creci è compressione i vini pelvichi, chì porta à difficult circulation. Avete bisognu di cunsiderà, è ùn ne micca scurdate di ciò chì viaghja. U scarparatu u piu scaritu scupertu pè a so circulazione di sangue, è esse preparatu per u fattu chì in u gravidenza riduce i venti di e gambi. Quandu sceglie a ropa, avete a cunzidirari a vostra pusizioni è dà preferenza à e cose chì cumu cunfortu cumu ùn impone u muvimentu. A ragiunetta, quandu reduce i peri finu à u gravidenza, pò esse un modu di vita equivocale. Ùn impastate tuttu u ghjornu nantu à i vostri pedi è cammina nantu à i vostri taliani - ùn si scurdate micca chì questu puderà influenzà a salute di u zitellu. Se si stanu travagliatu, pruvate di passà da un pede à l'altru, dinò aiutà à aumentà u flussu di sangue.

Hè vale digià assistitu à a dieta. A donna pregnant si ponu reducià e so pere cù spasma cù una dieta impropria è mancanza di nutrienti in u corpu. Ùn vi scurdate di seguitu di u vostru pesu. Dopu tuttu, ogni donna, essendu in pusizione, furnisce i elementi necessarii, cum'è: potassium, magnesiu, calciu, vitamini B, ella è u so avvirtimentu futuru. Eat almenu cinese di ligumi è frutti in tuttu u ghjornu, bèie più acqua - aiutaghja aiutà à filtrà e so riney è caccià elementi innecessarii da u corpu. Pruvate micca di manghjà semi-prudutti fini è d'alimentari chì cuntenenu parechji suppleti è soia. Dà preferenza à u fattu chì cuntene vitamini C è E.

Chì si aghju caviar in u gravidenza?

Quandu u músculu vitturinu cuntrattu durante a gravidanza alloghjinu, hè cunsigliu chì teneva u so pede à a cima è ripiglià a vostra pusizioni originale. Sì stati in paese, dàmpule è aghjau i vostri puntelli, è poi masajuleghje i vaghjime, fèndite chiuchjaru. In casa, pudete ghjustificà à una padedda di caldera o quandu u to pede sottu un becu cù l'acqua calda, aiutau a restaurà a circulazioni sangue. Pudete tralate e foglie colti nantu à i vindimi, aiutanu aiutà à rializà l'acqua di sopra è à purtà u so patimentu. Hè bisogna un bagnu chì hà da asciugare cun una bagnu facia, ma micca lavu, è mette in a frigorifia per 10-15 minuti. Scrivite a foglia nantu à a vitella, a cima di a tappa è a tilapia, abbandunate finu à u momentu quandu u cavallu ùn hè micca spumante. Preguite à i vostri parenti per aiutà, dumandate à u massaggio pà i pedi è i venti cun l'eppo mani da u fondu à i ghjinochji, cù l'oliu baby.

Per cumunioni, per esse menu frequenti, dopu à marchjarà è davanti per andà in lu lettu, hè necessariu di mantene a perchè nantu à u livellu corpu, affinchendu qualcosa in moltu à elli. Ritorna più u più pussìbule, ùn anu micca suverexert yourself. Pruvate micca di trasfurmà i vostri zuttati quand'ellu sieghjava, perchè chistu limiti a vostra circulazione sangue. Fate gimnastica regulare per i femini incisi - pudete dà preferenza à l'aerobica di l'acqua o a natazioni, aiutavà aiutà à rinfreserà a fatigue è facilitate a vostra patria.