Ardyssia: cura di a casa

Ùn importa micca quantu avemu l'usu di a diversità di u mondu di i pianti nantu à i nostri palisati di a finestra, è anch'elli certi volte una altra è anu sorpresa di novi varietà, è incù modelli inusual, è ancu cù più pohlesche. Eccu, per esempiu, ardesia, cura di a casa per quale hè assai simplice, dopu à vultule ci hè coperto cù frutti in forma di bachi rossi brillanti, negri o bianchi. U publicista più frequente di sta tipu di pianta hè l'ardesia di u criatu, parlemu micca in più di dettu.

Ardiziya krenata: un miraculu annantu à i nostri vetri

Chi mota di fiore hè Ardisia? Hè parlendu bè, ùn hè mancu una fioritura, ma un boscolu sanu. Si cresce in i subtropici di u Sud-est Asiàticu è amassi u clima di l'umitu fieru è a luminu diffusa di u sole. In a natura, ardisia righjunhe à una altezza di dui metri, anche ci hè ancu varietà di babies chì micca criscenu à 50 cm. Ardisia di crenate, cura per quale hè a più faciule, difiere di i so fratelli ma micca solu da un forte creatu, ma ancu da assai belli foglie verde foglie buttigli ondulati è decorati. Fiori cù fiori bianchi è rosati, in u locu di u quale u bòglie di pilu di roseli sò furmati. True, ùn sò cunsiderati comestivi, ma in certi paesi orientali sò trattati cù l'arthrose è altri malatii.

Ardizia: matessi di cura in casa

Cuminciamu cu attinzione. A ardesia di l 'internu riproduce, o pè e cuttings o sere. Sicondu a dichjarazione di i culturi di u fiore, i zicchini raganna assai più faciuli, è i pianti sò da esse più robusti è resistenti à i malatii. Per i sementi, i picculi valdi di rinfurzà si deve esse elettu, chiu d'omini pienu di terra da a sà, l'humus, a turba è un cumpunimentu di foglie è a pianta d'una sola cipolle. Di sicuru, prima di cultivà u tarritoriu devia esse umidità. U risultatu ponu esse evaluatu prestu, a piaghja sarà solu una veru pianta à 3 anni.

Ora versu l'umidità, di a temperatura è di u vestitu. Parir devi chì, vivi in ​​tranquillità di u subtropici, a piantagione favurà a temperatura alta, ma nimu. A temperatura preferita di ardesia in u invierno ùn hè più di + 16-18 ° C, è in l'estiu - micca più di + 20 ° C. Ma quantu l'umidità, tuttu quì hè in i classici di u genre. Tuttu l'estate, l'acqua hè stata riabilitata una volta ogni 2-3 i ghjorni è poi allighjatu. Solu assicuratevi chì l'acqua ùn caduta in i fiori, è poi u polu vai da fà è i frutte ùn hè micca attaccatu, chì hè moltu. In modu, per fà più frutti, puderete rumpine à a polinizzazzioni artificiale. Pigliate un scrusciu ordinariu da i pitture di acchjaru di i zitelli è ponu à turnà in tutti i fiori. U polu, da cunsiderà, mudarà, è e raghji si sarani attaccati quant'è pussibule. Aduprassi a stessa fiorita da a primavera à a fini di u culore, una volta un mesi, cù l'acqui di lìquidu riduce per i paisaghji faciuli.

L'illuminazione, com'è quì sopratuttu, hè stata sparnata. U locu ideale di a pianta hè a finestra orientale, induve u sole si vedi solu in a mattina, micca sempre caldu, l'ore di u ghjornu. Eppo, u trasplante ardesia hè solu à una volta in 3-4 anni, perchè si sviluppa lentamente. E mentri l'arrabbiari non cuminciamu à scrivutu di i muri di u pome, ùn si pò micca pensà à u trasplante. Solu à u principiu di a primavera, cambiassi a pianta à u cima di u 1 cm di fondu à a nova terra.

Intivarea: ardesia: malatii è pesti

Ardisia hà ancu avè i so prublemi in a furmazione di attaccati di i aricchi aridi, pulatori o summossi. Succece, se ojverete cun regnu, o vicinu hè una altra pianta infettata. U trattamentu in questu casu hè questu quì. Eliminate tutti i viulenti malati, è inghjughe in fine a foglie d'ardesia cù u linu di cuttuni mannatu in l'alcohol è trattatu cù un insecticida specie. In generale, se monitorate l'umidità di a tarra è perghjuntanu urganizà una scatula, allura i nemichi ùn sanu micca.

Un altra disgrazia hè a mancanza di qualchì sustegnu minurariu, a maiò spessu ferru. Sì stu succorsu, in seguitu nantu à e foglie ci sò spots brillanti chjamati chlorosi. E cù irrigazione irregulari, ardisia pudete scaricassi i foglie. U modu di modu hè di alimentà è stabilisce un clima favorevule.