Heparin ointment da tene

Bruises, morbidi è machini causanu assai problemi. Prima, creanu un presentate micca esteticu è, in segundu, portanu sensibilità dulce. Ci hè una bona utile chì aiuta à trattà cun queste prublemi più veloce - heparin in un inguinu da i morbidi.

Cumu travagliu l'ingufu?

L'inguernu d'heparina usatu cù i morbidi hè un anticoagulanti è hà un effettu antiinflamatoriu. Doppu à a so cumpusizioni, aiuta per prununziari u sangue, è dinò a resorazione rapida di morbidi è morbidi. In a so cumpusizioni hè ancu l'acidu nicotinicu (benzilnicotinate), chì dilate i vapuri in sangue è facilite a penetrazione di l'heparina in tessuti.

L'usu di l'inguomba di heparin cun bruciate cuntene ancu à:

Se tenete morcheti è morbidi, dicenu da un cuncettu è di injezione intraveniali, l'usu di l'unguerinu aiutà à u più tempu per ridere di sti prublemi.

Un bon aiutu hè l'inguomba d'heparin è in casu ùn ci hè un ochji negru. Sottucuti attivi sottumessu curanu cù u prublema è cuntribuiscenu à a so resorazione. In questu casu, hè assai impurtante per assicurà chì durante l'appiecu u pruduttu ùn ponu micca nantu à a mucosa di l'ochju, è a superficia di a pelle era neta, senza i rossi di i prudutti cosichi.

Mètode di applicazione

Sposta da u spaziu di l'area affettata ( hematoma ), l'unività hè utilizata da cinque à vinti ghjorni. Hè necessariu appricà una strata fina di un prufume nantu à a superficia di u bruise è frettu un pocu. Fai questu 2-3 volta à ghjornu. In certi casi, pudete utilizà compressione di notte. Dopu d'appruvà l'inguantinu di heparin in cuntra i morbidi, pò esse ligame ardenti è vermiculate di a pelle, ma questu hè abbastanza un prucessu normale cù l'espansione di i vini, da ùn incestanu micca.

Ci sò certe contraindicazione à l'usu di l'ingudu:

In ocasu, i maladie anu esperimenti effetti indettuti chì pò esse manifestati da i sagnanti, rash e prunenti. In casu di sta retazioni, avete da cunsiderà immediatamente un duttore. Prima di applicà, appricà l'inguitate nantu à una spina di u pelle è seguità a so reaczione.