A cattedrale di Mendon


In a capitale di Corea do Sul - Seoul - hè a Cattidrali Cattòlica di a Cattedrale di Myeongdong. Hè chjamata a Chiesa di l'Immaculate Conception di a Vergine Maria. A custruzzioni hè cunsideratu un monumentu storicu è architettonicu naziunale è hà una storia richia.

Infurmazioni ghjugna

A ghjesgia hè stata fatta in u 1898 u 29 di maiu in u celu Mendon , da ellu u nomu di u santariu. A cattidrali fù custruita in u regnu di a dinastia Joseon, chì i cristiani foru cunsideratu una minurità è oppressata. U fundatori di l' attrazioni hè Bisognu Jean Blanc.

In u 1882, hà compru terra cù i so soldi, è principia a custruzzione di u centru educativu è u Tempiu di Mendon. A cunsacrazione di a pilastra vinia solu dopu à 10 anni. I travagli di l'erezione di a chjesa eranu dirigiti sottu u guida di i curati di Parigi, chì pertenenu in a sucità di missi stranieri.

Eccu l 'unione di e cattolichi chjulsi di u paese nacenu, perchè a catedrale di Mendon ricevutu u statu di a Cattidrali è hà cuminciatu à cuncernisce l'archidustustiu di Seoul. U cloister hè custruitu di brianza grigia è russa, a facciata di l'edificu ùn hà nunda di decoru. L'altezza di a struttura, assemi cù a spire nantu à u quali u mondu grande hè muntatu, hè 45 m. Era l'edifiziu più altu di a capitale di a fine di u XXu seculu.

Dentru di a catedrale di Mendon pudete vedere arcade arcobaleno è i vitrati macchiati. Scrivite i pittimenti da a Bibbia: Cristu cù 12 apòstuli, u nàscita di Ghjesù, a aduranza di i Magi, ecc.

Chì hè u tèmpiu famoso?

Sta cresia per i standards di a Cristianità hè cunzidenza ghjovana. Ci hè micca assai artifacti rari. Hè veru, u mero fattu di custruisce un tempiu in quellu tempu fa un santuariu unicu. Era ancu u primu bastimentu in u paese, custruitu in u stile neoghetticu.

Durante l'esistenza di a cattidrali di Mendon, parechji eventuali significativu:

  1. In u 70-80, i sacrificadori coreani hà participatu à a cunfrontazione cù u guvernu militare di u paese. Li daveru allughjenu à tutti i manifestanti chì parlonu à u partitu di u publicu.
  2. Ntô 1976, una reunione hè stata tenuta in a Cattedrale di Mendon, chì hà sceltu a dimissione di u guvernu di capu di Pak Jong-hee. No solu dimòniu participonu à a reunione, ma ancu u futuru presidente di u paese, Kim Dae-jung.
  3. In u 1987 anu 600 studienti in a chjesa. Si passonu una stata di fami dopu una tortura terribili di un studiente chjamatu Chen Chol hè statu uccisu.

In u 1900 in a chjesa, sò stati firrighjini i reliquii di martiri lucali, trasfiruta da u seminariu à Yonsang. Hè perutu com'è u risultatu da a persecuzione è a persecuzione di i cristiani in tuttu Sur Corea. In u 1984, èranu canonizati da u papa Giovanni Pàulu II. In tutti, 79 ghjente si sò stati cuntati trà i bedeeddi. I più famusi sò:

In a nave dritta di u tempiu ancu custrueru un altare cun icone à quale tutti i 79 martiri sò illustritti. In u 1991, i rossi eranu traslutti in sarcòfagiu, è vicinu à stà una stata litografica. Questu i nomi di i sante eranu stampati. Per a cunvenzione di i peregrinu, l'ingressu à i santu era fattu di vetru.

Funzioni di visita

Oghje, in a cattidrali di Myeongdong in Seoul, i rituali riliggiusi (servizii di serviziu, battèsimu, casali) sò sempre custodiati, per quessa, durante a visita, ci vole observà u silenciu. Pudete ingresu u tèmpiu solu cù spalle è e ghjinochji chjusu.

A ghjesgia hè aperta da u marti à u ghjornu da 9:00 a matina à 19:00 a notte. Quì ci hè una tenda di a Chiesa chì vende candele è littérature tematica. A Cattidrali di Mendon hè cumprata in a lista di i monumenti naziunali di u paese sottu 258.

Cumu ghjunghje?

Puderete ghjunghje u tèmpeu cù l'autobus N. Nosti 9205, 9400, 9301, 500, 262, 143, 0014, 202. I pare sò in fronte di i Grandi dipartimenti di Lotte è u Teatro Central. Sè decide di passà in meteo , dopu piglià a 2a linea. L'istazione chjamata Mendon 4.