Jonme


L'immubiliante metropole cintrali Seoul hà longu attraversu turisti straneri cù u ritmu dinamica di a vita è a cultura uriginale, basatu nantu à una cumminazione di tradizioni antica è novi tradiziunali. No sorpresa, in una cità induve campanu quasi 10 milioni di viulenza, ci sò assai ringi si calchi è altri si puderanu pace è tranquillità.

L'immubiliante metropole cintrali Seoul hà longu attraversu turisti straneri cù u ritmu dinamica di a vita è a cultura uriginale, basatu nantu à una cumminazione di tradizioni antica è novi tradiziunali. No sorpresa, in una cità induve campanu quasi 10 milioni di viulenza, ci sò assai ringi si calchi è altri si puderanu pace è tranquillità. Unu di i posti hè a più impurtante edifita storica è religiosa di a Corea del Sud - u santuariu di Chonme. Parlate più nantu à questu.

Impurtante di sapè

Chongmyo, situatu in a parti cintrali di Seoul, hè unu di i sacri persunale in Corea di Sud. U propiu uriginale di creà u tempiu, funnatu in u distante XIV sèculu, era a perpetuazione di i membri morti di a dinastia reale Joseon. L'impurtanza di questu locu hè ancu evidenti da a so pusizioni geografica: u santariu hè circundatu da u famusu "Cinque Grande Palazzi". In seguente hè palcuscenicu di Changyonggun , un pocu à u sudu di u - Changdeokgun , à u livente - Gyeongbokgun , da u suduvestu - Toksugun è à u nordu - Gyeonghong .

Struttura di u Santuariu Chonme

U primu è à u stessu tempu l'edificazioni principali di u cumplessu fù custruitu in l'uttùviru 1394, quandu Daejon, u primu re di a Dinastia Joseon, trasfirìu a capitali in Seoul. Allora sta struttura era cunsiderata unu di i più longu in tuttu u cuntinente. A più grande sala, Jongjon, hè stata dividita in 7 stanzi per i guverna è e so sposi. Anu dopu l'estru a grande è stende, è a quantità di stanzi digià ghjunti 20. Ancu u tempiu era distruttu durante a guerra di Imda, in u 1600 l'autorità restaurauleu novu, postu chì oghje ogni visita pò vedà u ​​santu reale di Corea.

Hè nutate chì durante u regnu di a Dinastia Joseon tutti i palazzi fussinu interconnati, in seguitu i colonizadores giantisi allughjavanu a strada tra ella. Dighjà in u nostru tempu, un pianu era trazzatu per restituurà a struttura antica di u cumplessu, è prestu prestu.

Ritual Jongmyo jeryeak

A stu mumentu, nantu à u territoriu di u tempiu, un ritu anticu chjamatu Jongmyo jeryeak hè tenutu annu, u 1u domu di maghju. Questu avvenimentu più impurtante cumporta canzone è dances, è a musica, sottu rittimi sò realizati, apparevendu in l'epica di Kor (918-1392), durante parechji seculi prima di a musica rituale barocca in Auropa. In a melodia si puderete amparà u so sonu di u ventu forte è strumenti di corda amuzziunati, è a so bella combinazione crea una musica solenni è magnificu, chì currisponde à u ritu nazionale più impurtante Jongmyo Jeryek.

Hè cresce chì sti canzoni anu invitatu spirti per descenderanu da u celu à a terra per apprezzà i regni di i rè in a creazione di una dinastia è a prutezzione di u paese, è incuraghjenu i discendenti per seguità à i so passi. I membri di l'Associazione Famigliali Reale Jeonju Yi facianu rituali à a musica è di ballu, rapprisintatu da i musicisti da u Centru Naziariu di Artisti Cumposti Tradiziunali Coreani è i ballaturi da l'Escola Nazionale Gukaku.

Dove si trova vicinu?

Parechji turisti principianti, pianificanu un viaghju, pruvate di riservà una stanza in unu di i stati vicinu à sviluppi naziunali impurtanti. Sè ancu vulete firmà à unu di i stati vicinu à u templeu Chonmé, ricumandemu chì vi fate prestu à i seguenti posti:

Cumu ghjunghje?

Andate à l'attraversu lista nantu à a lista di i tesori naziunali di a Corea, in parechje manere:

  1. À u metro . Anu andà in Ghjongno Station 3-ga Station (stazione No. 130 per 1 linea, stazione N ° 329 per 3 linee, stazione N ° 534 per a linea 5).
  2. Per taxi o vittura privata. Siccomu Jonme hè in a parti cintrali di a capitale, serà fàcili di truvallu per coordenadas, ancu se viaghjate per a prima volta in Seoul .