Città di Seoul


No in vain Seoul hè cunsideratu a cità più interessante in Corea di Corea . Ci sò parechje spazii pocu standard è veru uriginali chì facenu a face di a cità cusì attrattiva è moderna. Unu di sti facilità hè u Palazzu di Seoul. Circundendu è parlendu.

Storia di a custruzione

In seguitu, u cumuni campagnolu era situatu in u custruzzione più ordinariu contru l'attuali. In u 2008, l'autori di a cità dicenu chì era u tempu di cambià l'approcciu di u travagliu, è annunciau una cuncorsu per u megliu prughjettu architettonicu. Havi vinciutu quellu chì era u grandi grandiose è à u listessu tempu u tempu. Hà sugatu di migliurà e cundizioni di u funziunamentu di i capiunali è facilità a so cooperazione cù e residenti Sicondu u disignu di u bureau d'architettura iArc è hà erettu un edifici di 13 stori, chì pare pare una struttura di vetru di una forma non standard, è in ellu pruduce assai "punti di vista".

A custruzzioni hà 4 anni, è di sittembri 2012 hè marcatu da a inaugurazione di l'alcuni alcuna di Seoul. Sicondu u cuncettu, u so edifici combina 3 cumpunenti: "tradizzioni", "futur" è i citadini ".

U vechju bastimentu di u City Hall, chì era custruitu in u periodu di l'occupazione japonesa, ùn demò. Invece, una libreria publicu hè oghje ghjuntu.

Chì sorpresii a cità di Seoul?

Sembra: l'alcunera hè un locu grisu boring, chì hè in ogni cità, beni, chì pò surprise? In ogni casu, in Seoul, tuttu hè micca cusì imprensible. Evaluta e funziunalità di i marcelli architettonichi più crescenti di a cità prima di vedà cù vostri ochji:

  1. A cumpatibilità ecològica. I tecnoloi muderni in a custruzzione, hà fattu u Seoul City Hall unicu unicu. Hè custruitu di materia prima. Ùn ci hè nunda di acondicionatori è split-sistemi - invece un sistema di ventilazione naturale hè creatu in u bastimentu, chì furnisce un coolness comodo, ancu in tempore calore. U energèticu hè ancu furnituutu autonomi - grazzi à i pannelli solari installati in u tettu. L'illuminazione hè in particulare naturali, traversu parechji pareti. U primu questu chì aghjunghjite l'ochju à l'entrata hè l'exuberante vegetazione. À u pianu, l'arbureti è l'arburete crescenu, è ancu i mura sò cuparti di piantazione verde, chì ghjè solu incredibile. Tutti i verte si sò stati posti in canali chì si stendanu à longu i muru internu.
  2. Visiti turistiche. Malgradu u fattu chì hè una istituzioni istituzione serosa, hè sempre apartu à invitati stranieri. Qualcunu pò intrutu in internu, inspeccione u salottu è ancu i locu amministrativu. Questa spetta chì a demucrazia è a trasparenza di u travagliu di i capulavuri coreani sò spressi solu in i paroli, ma ancu in i atti. Inoltre, pudete visità u bastimentu per pattu.
  3. Cosa per u visitatori. Pigliate a accusazioni di i canti di l'umanità cun una comodità máxima. Per questu scopu, nantu à ogni chjaru di l'Agljale Accademicu ci sò suci, cumputeri cù accessu l'Internet è ancu i tariffi di telefuni (pudete usà senza libru, sicuru). In l'aspetta, ci sò dispunibuli elettroni, chì indicanu u tempu di ricivutu, i nomi di l'uffiziani è a locu di l'uffizii. Hà succrittu, in l'uffiziu di l'alcista, ancu in u baricentru di e mura, Braille hè stampatu da infurmazione per u cecu.
  4. Opportunità per recretamentu . A visitatori o capi pulitici in questa u pranzu di pranzu puderia restanu di l'affari, l'Agljale Accolta t'hà parechji cafes. È in u circondu hè un legame verde luxuu è un picculu pezzu.

Cumu ghjunghje?

U Palazzu di Seoul hè situatu in u cori di a cità. Hè assai faciule d'arrivà cù metro . A vostra stazione hè stazione City Hall Station.