A furtizza di Namhansanson


Micca da a capitale sudcoreiana hè u Parcu Provinciale di Namhansanson, in quale territoriu hè stata a fortezza di u stessu nomu (Fortezza Namhansanseong). Hè un vignetu storicu di u paese, inclusu in u 2014 in u Patrimoniu World Patrimoniu da a UNESCO.

Infurmazioni ghjugna

A citadella hè stata rializata longu à u codice di montagna di Namhansan à una altitudine di 480 m di livellu di u mari. Questa situazione furnisce u forte cù una prutezione affidativa, perchè prima era assai difficiuli di ghjucà à l'uvellu. U nome di sta roccia hè traduttu cum'è "u piccu di u Khan meridionale".

A furtizza originale hè stata fatta da arcuni nantu à i ordini di u re Onjo (fundatore di Baekje) in u 672 è chjamatu Chujanson. Hè situatu à u nordu di a muntagna è hà prutigatu l'estatus di Silla da Tang China. Duranti u tempu, a citadella era reamutava à Ilchason. Hè stata rinforzu constantemente è cumpiita.

A maiò parte di u forte, chì hà subbitu à i nostri ghjorni, hè stata posta durante u regnu di a Dinastia Joseon. A custruzzioni principia in 1624, quandu u Mancu annunziò a guerra à u Ming Empire chinois. A furtizza di Namkhansanson avia a forma di un rectangulu alargatu, è a so area hè circa 12 metri quadrati. km.

Storia di fortificazione di cummattimentu

In u 1636 u guerrieru Manchu anu attaccatu u territoriu di l'statu, perchè Inou, incù u curtiri è l'esercitu (13,800 pirsuni), era furzatu à refuge in a citadella. U monarchu si truvò in una pusizioni di difesa lucale, hè statu difendatu da più di 3 000 fruni di guardia. I nimici ùn puderanu purtate a furtizza di Namkhansanson da tempesta.

Sfurtunatamente, 45 ghjorni dopu à u setturi, i difendanti fici finì e so disposti. U rè fu furzatu à rinuncia, mentri l'opponenti dumandonu chì u monarchu dete à i so figlioli cun l'avanguardia, è si rifiriscava di sustene a dinastia Ming. In memoria di sti avvenimenti tristi pè u paese, un munumentu per Samjondo hè struitu quì.

Dopu à u Mancu si ritirau, a furtizza di Namhansanson hè stata cambiata finu à u regnu di u Rè Sukchon. Inghjelà iniziatu à Fort Pongamson, è dopu - Hanbonson. Quandu Enjo hè vinutu à u putere, rinviò novu a citadella.

Dopu quellu tempu, u forte hà cuminciatu à deteriorà è di ricusate. In u 1954, per u valuru storicu è culturale, u so territoriu fu dichjaratu u parcu naziunale , è l'autorità porta una ricustruzzione grande.

Ciò chì vede?

Avà, in a fortezza di Namhansanson, pudete vedere i furtificazioni erate in u seculu XVII, è parechji churches . A so architettura era influenzatu significativamente da a cultura di a Cina è di u Giappone . I ospiti più famosi sò quì:

  1. Tomb of Cheongnyangdan - hè stata custruita in memoria di l'architettu Lee Hwy. Hè statu esercitu nantu à e falsi accusati in a cunghjunta di a parti sud di u forte.
  2. U Pavilion Suojangdae hè u solu un abitatu di e 4 edifici per u cumandimu è u cuntrollu. Hè situatu nantu à u puntu più altu di a furtizza di Namhansanson.
  3. U tempiu di Changens hè un santu buddianu stabilitu in u 1683. Quì ci hà vintu i monjosi, chì avianu un rolu impurtante in a vita di a citadella. In u territoriu di u monasteru pudete apre l'attività è a vita di i residenti lucali.
  4. A famiglia di Sunnjejong - King Onzho hè intarratu in u bastimentu. Quì, finu à quì, realizanu a ceremonia di carding (ceremonia di sacrificiu).

Durante a tour di a fortizza di Namhansanson, fate curazioni di edifici cum'è:

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Seoul à a furtizza di Namhansanson pò esse ghjucatu cum'è una parte di una vite organizatu o in modu autònimu per buses Nos. 9403, 1117, 1650, 30-1, 9 è 16. U trasportu parte da a strada di Jamsil Station. U viaghju dura à 1.5 ore.