Oligopolicu - una diferenza di u monopoli è e cause di

U cuncettu d'oligopolìa venenu da e parolle grechi, chì significheghja "vario" è "vendenu" in traduzzione. Una ecunumia di mercadera chjoka in u cuncorsu imperfu. Hè duminatu da parechji affari. Oligopolisti sò ancu competiti è i partenali non-ufficiali.

Oligopia - chì hè?

Un certu quantità di pruduttori di una industria particulari tenenu a so strateġija è piglià in contu di l'azzioni di i participanti di u mercatu restante. L'oligopolìa hè un tipu d'ecunumia di u marcatu in quale parechji pruduzzioni grandi prudutti è vendenu un certu pruduttu. Stu tipu di l'attività pruduzzione anu a definizione di "un mercatu di quarchi". A strutturà di l'oligopoliu spessu prende 3-10 produtori, chì satisfanu u grande di a dumanda in u mercatu. L'emergenza di novi imprese hè difficili o assulmente impossibili.

A diferenza tra monopolisticu oligopolicu

In certi industrii, l'attività di una imprese hè più efficace. U duminiu ecunomicu rifletti a scala chì determina u crescitu di a produzzione. A cumpagnia hè un monopoli è diventa u solu vendeur in u mercatu di vendita. L'oligopolicu hè carattarizatu da u supplyu di merchenzie da parechji producturi. Puderanu prudutti di difetti.

U monopolista è oligopoliu anu u so mercatu. Li monopolisti prudutti prudutti únii. Sendo l'unicu fabricatore, ponu permettenu di sette pricori altissima. L'oligopolisti sò in direttamente dipendenza à i cuncurrenti, questu quistione hè prudente è raramente rivisce i prezzi. A quistione di i pruduzzioni più bassi limiti l'intruduzioni di tecnulugia avanzata.

I ragiò di l'esistenza di l'oligopolìa

L'ecunumia di parechji paesi hè carattarizata da a produzzione è a marketing di a maggiorità di i prudutti nantu à u mercatu, chì si porta realizatu da parechji affari. Ogni annunziu influenza u prezzu di u mercatu per i so azzioni, chì determina l'essenza di l'oligopolìa. Una postura dominanti in assai industrii perteni parechji prudutori enormi. L'oligopolìa in un'economia di u marcatu in questi casi hè chjamatu "Big Six". Sò propiu u cumandante di pruduzzione è marketing di autucratiche, l'acciaio, apparecchi elettrici. Frà i principali mutivi per l'esistenza di l'oligopoliu sò:

Signori di oligopoliu

Grandi ditta compete entre si in u mercatu di consumatore. Oligopolìi cumuni limite l'ingaghjamentu di novi imprese. L'obstacle principale hè u grande investimentu di capitali chì hè necessariu per a produzzione grande. U picculu numaru di cumpagnie in u mercatu ùn permettenu micca di sviluppà a cuncorsu cundizendu i prezzi, chì drasticamenti afecta a lucrativi. Per quessa, sò appiicati modi effittiva di lotta per a cumpetizione - questa hè a qualità, a supiriorità tecniche, i periodi di garanzia per u pruduttu, i termini di pagamentu.

Basatu nantu à sti trovi, pudemu distinguishle i funziunalità principali di l'oligopoliu:

Oligopia - i prufessiunati

Ogni struttura di u mercatu hà e so funziunati pusitivi è negattivi. I disgrazia di l'oligopolìa determina:

I vantaghji di l'oligopoliu sò spressi in e seguente:

Tipi di oligopoliu

L'oligopoliu cumprendi parechji prughjetti grandi. Sò representanu a industria in u mercatu di vendita. Ci sò parechji tipi di oligopoliu, chì sò quì i seguenti:

Segnu cunclusioni in u mercatu d'oligopoliu

A cumpetizione in u mercatu pò guidà à una cunvenzione sicreta. Stu accordu chì si cuncettbe entre ditta di una industria nantu à u stabilimentu di i prezzi fissi per i prudutti di u pruduttu. Sutta tali situazioni, l'alloghju alicienta i prezzi annat cu sò sottumessi o aumentate. L'imprese chì prudenzi un pruduttu homogeneiu anu the same costs. In casu di dichjarazioni, u cuncettu d'oligopolìa hè ingannatu, l'affari cumportanu cum'è monopolista. Stu accordu hè cunzidiratu ligu in assai industrii.

Esempii d 'oligopoliu in u mondu

L'industria oligopolista includendi parechji pruduttori. I so esempi pò serve as streamlined production of beer, computers, steel. In Russia, tutti i prublemi sò cuntrullati da i sei più maiori banca statali. Ogeni esempi di oligopoliu include a pruduzzione di autucritichi, chì sò dittaghji famosi "BMW" è "Mercedes", "Boeing" di aviò di passeggeri, "Airbus".

L'oligopolìa in i Stati Uniti divide u primu mercatu primariu in quattru impiegati maiò, è ancu a custruzzione di l'aerienu è a primaria d'aluminium. 5 sociiani compiani 90% di a produzzione di lavà, frette, cigarette è a cerveza. In Allemagne è u Regnu Unitu, u 94% di a industria di tabacco produce 3 manifatturi. In Francia, u 100% di tutti i cigarettes è i fretti in manu di e trè ferii più grande.

E secondu di l'oligopoliu

L'attitudine negativa à e cunsequenze di l'oligopoliu in l'economia resta injustita. In u mondu mudernu, assai persone vulianu mette in u populu corrente, chì pruvucalla a fideltà di tutti quelli chì anu ingressu. Ma a cuncintrazioni di a pruduzzioni larga in una industria hè necessaria per u sviluppu di l'ecunumia. Questu hè dovutu per una attività grande-grande, chì face i spese. Per i impresi chjuchi, ùn sò micca persunità.

A pruduzione larga, chì pruduce volumi enormi, salva nantu à e tecnulugia novi. Se calculate u sviluppu di una nova medicina, pigliate una figura impressiona - 610 millioni di dati. Ma i costi anu da l'anni dopu quandu sarà intruduttu in a pruduzione. I costi sò cose in u spaziu, chì ùn hà micca influenatu assai u so prezzu. L'oligopolìa in l'ecunumia hè una strumenta forti in u sviluppu di u prugressu scientifica è tecnologicu, chì deverà esse datu a direzzione bona. I cunsequenze di l'oligopoliu anu un impattu pusitivu annantu à l'aumentu di scala è di espansione di a produzzione.

I libri di Oligopolia

E novi offerte sò cuntenuti in u mercatu. Ogni prufittu attrae i cumpetituri. Vettemu i barrieri è intrinu in l'industria. U cuntrollu di u mercatu d'oligopoliu hè più forte cù u tempu. Applying new technologies, risultati di salvezza, sò sustituciuti per certi prudutti. I pruduttori sempre facenu u prublema di un periculu cortu o longu di ottene prughjetti. U prezzu vicinu à u livellu di l'intrapriżi monopoli, aumentanu i ingiu, ma in u tempu, a riazione in u mercatu hè intensificatu. Queste prublemi sò riflette in i libri:

  1. "Principi matematiche di a teoria di ricchezza" Cournot Augustin (1838). In questu libru, l'economiste francese riflittendu a so ricerca nantu à i prublemi assuciati à u prublema di i prezzii in un mercatu competittivu in u mercatu.
  2. "U pensamentu ecunomicu in retrospettive" Mark Blaug. A quarta edizzioni di u libru hè ricunnisciutu com l'unicu di u so tipu in a storia di u pensamentu ecunomicu.
  3. "Dui gran economisti di Marx à Keynes" Joseph Schumpeter. U libru ùn serva micca solu com'è un uttellu per i specialisti, ma hè ancu entibbe per una larga varietà di lecturi.