Cartonii nantu à angeli

Quasi tutti i genitori sò cuminciati di studià più più à quelli cartoni chì i so zitelli anu da vede. Stu approcciu facenu pussibule à evitari parechji problemi psicologichi è emutivu chì spessu surghjenu in u sughjettu di vede cuntrolatu di a TV da i zitelli. In questu articulu, avemu immisu in u cartoon animese populari per l'angeli.

Cartonii nantu à angeli - lista

Frà tutte e numerosi temi, sò i cartonii nantu à l'angeli chì occupanu una di e posizione dominanti oghje. In a maiò parte di i casi, l'amori di i zitelli per sti tipi di caricaturu per a presenza di super-forza in i caratteri principale, parechji artifacti di accumpagnamentu in a forma d'articuli magichi è di sicuru u cumpensu emutivu.

Cartonii nantu à l'angeli è i dimònii sò osservati in a maiò parte di i fimmineddi trà l'età di settanta è deci. Ghjè in questu piriudu chì u zitellu apre studia pocu à esse amici è pò sparte un sensu di primu amuri o ancu di l'amore scole . Eccu una scelta di cartulugia di l'ànghjuli, chì i genitori deve sapè.

  1. "Angeli di magia". Questu hè un pruduttu cumuni di Malàsa è a Germania. Per a prima volta, Ghjesù andò in i scrinii di TV in u 2010. In u cartoon u zitellu si cunnisciutu da quattru nichi-amichi, chì constantemente sò cascati à un sputicu di aventure.
  2. Cartonii nantu à amichi d'ànghjuli cù u stessu nomu pò esse chjamatu u più populari trà e donne à l'età di sei. Esdevenii esse aduprate in a Scola d'Urgell, induve ange i dimòni sò trained è vincenu u dirittu di esse scrittu in gruppi di angeli guardi è tentatori dimostratu. A continuazione di a storia di caricaturas animati nantu à l'ànghjuli è i dimònii diventonu a storia "Dopu u soiu è a Realità". C'è duie racesi opposti anu in una oposición constantemente.
  3. Per i zitelli di una età più ghjera, l'animale "U più chjucu" hè adattatu. Questa hè un cartoon annantu à un ange guardià, chì deve bisognu di travaglià dura è assiste à una academia angèliche per guadagnà i so grande algi.

Cartonii nantu à l'ànghjuli: avemu cunniscendu più in trà i idoli di i zitelli

Se a trama di i cartonii "Angels of Magic" è "The Littleest Angel" hè simplicemente simile, in seguitu a serie nantu à a Scola D'Urra anu avà arcuni traghetti abbastanza seriu. Tutti i studienti di a scola sò mandati à a Terra per studià u cumportamentu di e persone. Tutti sò diventati in parechji è sò assuciati à una persona. Ogni pridà cunvince un omu à a so banda.

Dopu un pocu tempu, l'eroi avè bisognu à unificà per affruntà u so cumpagnu cumuni. Tuttu chistu assai s'assumiglia a famosa serie di Fata Winx. caricaturas novu nantu à l'angeli attruranu l'attinzioni di i zitelli à scopi romantichi è rilazioni chì si sorge da trà i principali caratteri, cumpresa trà i rapprisintanti di u bonu è u male.

No menu interessanti di observà è di l'abilità magichi di i caratteri principale. Ogni omu hà l'ale chì aiutanu à diventà invisibule o creanu una barrera protettiva. Tutti hà un certu talismanu à diventà una forma terrestre.

Cartonii nantu à l'ànghjuli: ciò chì i parenti ponnu face

Per via di a so alta popularità, i caratteri sò longu statu fattu in i pruduttori di u fanàticu per i zitelli. Hè all kinds of supplies school, backpacks o sacchetti. A lot of posters, notebooks o notebooks sò incredibbilamenti pupulari à i scoli.

Ùn preoccuppessi troppu per quessa. E zitelli in i primi classi sò sempre una tendenza à circà l'idoli, accumincianu a secreti circa i primi sentimenti è e vivere. Pruvate almenu una volta per vede a serie cù u zitellu. Questu hè un'altra manera di acchiaru di ellu è intrinu in u circhiu di e persone chì ellu confià in i so sicreti.