Comu affaccià l'legne in casa - ricetta

Hvorost hè un pruduttu favuritu da a zitiddina, chì hè simplice per fà da i prudutti normande. Ci hè parechje manere di cucina è ogni ghjornu hè interessante è gustoso. Utilizando e nostre ricette, avete amparate cumu affaccià l'autru lignu in casa.

Cumu affaccià a legna à u kefiru?

Ingredients:

Preparazione

In un tastu, batti l'ovu è u zuccaru cù un mezcladoru. Conceta di u kefiru cun sonda è pour a mezcheta in un tastu cun uvice. Avete pozzu a pane à a farina è amassi a pasta. Demu avemu spàrghjela nantu à a tavula, rintìssenu fora, ciace in rombei è torna. Frittu a leña in molti oliu è da turnà à i tagghiassi di paper è promakivaem. Pudemu u trattatu finitu cù pollu è serveu à a tavula.

Comu affaccià l'legne in casa nantu à a crema agria?

Ingredients:

Preparazione

In a farina, fate l'ovu, aghjunghjenu a crema agria, fate u zuccaru è a soda. Amu piace una pasta stritta, fate finch'ellu andate in i rectanguli. In u centru di ognunu facemu un ghjacciu è mette i canteri in u burcu. In un cuntinuu prufundante aghjunghje oliu, fervente è fretti finu à oghje. I prudutti findi sò siccati nantu à una tagale di carta, è palesa distribuitu nantu à un pianu arratu è poitivi cù u zucchero pulmuniu.

Cume boscera cruciosa?

Ingredients:

Preparazione

Oghje battinu, pour à a farina, aghjunghje scòntitu machjatu, trasfurmendu a mantra è u zuccheru. Stir all the ingredients and pour in un vodka pocu. Pigliemu a pasta in una bola, lasciate durante 40 minuti, è poverà in furmazione. Cut cut diamonds, fate cada mez centru in u centru è tira un end di a pasta in u burchju. In una padedda, caliemini l'oliu vegetale, pudemu apustà e so foglie è frittate finu à oghje. Dopu quì, pudete furnisce u trattatu nantu à a ghjova, promakivaem è sirvutu pè tè, sprinkled cun zucchero in puli.

Cumu affaccià a legna nantu à l'acqua?

Ingredients:

Preparazione

In un colpu prufunditu, fate u ovu crudu, aghjunghje u zuccaru è a piacè fugliale nantu à una cunsistenza uniforme. Cumu, fate in acqua fria, agitava è introdentore à a farina di triglialu. Si mischjianu a pasta elàstica cù mani nìvule, è poi alluntanatu è ghjunghjenu in i rectanguli. In u centru, femu ferite, pigliate una fini è passene parechji volte in u burcu. Pusendi u pruduttu in l'oliu prighjovate è fritte u legnu à un culore rosu. Allora turnemu a manicure à un grande pranzu, piglia frescu è serve u tè.

Hè tuttu, ora sapete cumu apre u lignu savore in parechji maneri.