Bagels with marmalade

I Bagels sò preparati cun una varietà di cumplimenti - pudete aduprà alcuna cunfitti, cunfettu, untuffiu u lettuu, u casgiu cottage. È vi diciaraghju cumu preparanu bagels cù marmellata.

Ricetta per bagels cù marmellata

Ingredients:

Preparazione

A margarina hè fridda in un micru o nantu à un bagnu di acqua. Aggiunate u zuccherinu, crema agria è bracciate bè. Allora lentamente aghjunghje a farina è mischia a pasta. A pani ghjera fatta in bocca è pisanti. Divide in 6 parte è fate ghjente. Scagliu tagliicciuti di jujube. Diviemu u cìrculu di a prova in 8 parte, pusendu una marmellata in una parti larga di ogni pezzu è apolu a rotulu. À una temperatura di 170-180 gradi, stufa finu à liccà.

Trucillo bagels con mela

Ingredients:

Preparazione

Furmagliu cuddericatu grinded through a sieve, aghjunghjenu furmagliu, uovo, farina, soda, u vindu fugliale è l'ovu. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. Allora aghjunghje a pasta cù un napkin è abbandunate u minutu per 20-30. A tassa hè sbrizza cù a farina è a gasta a pasta in una stanzata ghiacciata. U cutà ancu in i trigliulu. A marmellata hè ancu cututa in pezzi petite. Nant'à u largu largu di ogni triangulu, pusau un pezzu di marmellata è ricaccià a pasta cù un bagel. Cunduttate cù una margarina o mantra, oghje nantu à u panificà è agite in u fornu à una temperatura di 160-180 gradi per 20 minuti. Bagels rfinuti bil-ġobon imqatta bil- zokkor bil-ġulepp.

Sandali cù marmellata

Ingredients:

Preparazione

U so brùzzu rotulu hè cumminatu cù a crema agria. Aghja introduve a farina tamanta cun soda. Amegghianu a pasta elàstica, trasfurmate in un coltu è a mette in a frigorifera per una ora è media. Dopu questu, trasfurmassi in un capu finu è u cut in trianguli. Portonu una parte larga di una marmellata d'altru è scambià a bagel. Scopre a buccia di panificà cù un panchina, piglia e bagels è affucò da 20-25 minuti à una temperatura di 180-190 gradi.

Fettuccine "bagels with marmalade"

Ingredients:

Per a prova:

Per ucredolo:

Per u riposu:

Preparazione

In acqua calza, pour u zuccheru, aghjunghje circa 1 culloca di farina è levitu. Mettite bè è posanu l'spugna in un locu caldu. In un catu prufunnu ci siftu a farina, aghjunghjenu a latte cálida, un pezzu di salinu, mantra è una culluna adattata. Amegghinu a pasta brutta, copre cù una filmu è a puscia in un locu caldu per una ora è meza. Allora fracco in 8 piezzu è puderebbenu fora pilami.

Pigliate 2 pilami, fate pressu à una talla di diameteru di 8-10 cm. Piglemu un catu cù mantra, facenu 1-2 cm dopu à a punta. Coperta cù un altru pastellu è aghjunghjenu i so vini. Ora sti 2 i pasticceria sò cunfurmati in un colpu à 0.5 cm di grossu. Divide a pasta in trianguli, mette un pezzu di marmellata nantu à ogni ghjornu è rutti i bagels. Ripetemu u stessu prucessu per u restu di a prova. Pudemu i bagels nantu à a panettore di furata è lasciate i minuti per 15 per andà. In un forno cun una temperatura di circa 180 °, asci da 20-25 minuti. Eccu tutti i bagels of puff pastry ready!