Torta merengue

Merci serpente hè u prublema più faciule in a preparazione è a cumpusizioni di i ingredienti, a so ricetta ùn si sottuponeghja nisuna modi è aghjunte in tutta l'esistenza. À a listessa ora si ferma assai è assai amata di tanti picciriddi. Oghje, vi diciaraghju cumu per preparà un bè pezzu di merengue.

A principal cosa in u prucessu di fà un merengue merengue in casa hè di osservà uni pochi reguli simpliczii. Prima, i gratta di i prutezzioni deve esse siparati cù l'uttimi cura, chì ùn permettenu micca l'aiutu per entra à a prutezione. U sicondu, i ova devini esse cooled. E una cosa più, i pranzi in a quale puderete favvi di i proteini sò deve esse lavati è secche beni. In questu casu, un forti, vi assicurà una scuma forte.

Torta merengue

Ingredients:

Preparazione

Prima, avà da capisce cumu per fà merengue . Oghje i biancu à una spura grossa (pudete utilizà un mezcladoru, ma certi mestieri di casa facenu a battiri di a proteina di manera manca cù u babbuccu spirale spontaniu, ùn dura pocu tempu per quasi 10 minuti). Poverete nantu à 1 cuppa in zuccaru, fustu l'scuma ogni tempu finu à chì u zuccheru hè dissolutu cumplessu, in a fine pudete aghjustà a vanira. Scopre a crema di prutezzione cù una cucarauna è torna, se a crema ùn caduta è ùn si spargiu micca, tuttu hè fattu bè.

U pan hè lubricatu cù a mantra è incù furmagliu nantu à u baking paper è avemu spugna a massa cun una zucca di cunfitte o una manica, ma hè pussibile è solu cullette cù pesti. Pusendi u fornu nantu à u minimu modu (à 100 gradi), in i primi 10 minuti di furna, u furnu pò esse apertu. Dopu à quasi 20 minuti da u principiu di furnita, copre a so gula cù u pergaminu di carta per quessa chì sò bianchi.

U tempu di coccia varia d'1.5 à 2 ore, secondu u grandezza di u merengue è e posibilitate di u fornu. Quandu i pasticchi sò pronti, lasciammi à un momentu in u fornu. Pane pò esse cunsatte stu modu, ma pò esse usatu cum'è pallei per un biscuit cake cù merengue è crema .