Buns with sugar

Se decide di fàcenu sè stessu è a vostra famiglia cù prudutti cuncini, è si sfrancate di fà cunghju nantu à u zuccheru, questu articulu serà utile per voi.

I dolci dolci cù u zuccaru hè un gustu di a zitiddina chì tutti ricordu, i nostri zitelli è i genitori. Inoltre, u biscotti di levadelle di zuccaru cù u zuccaru hè assai simplice. Per questu ci hè bisognu di una pasta di pezzu classica, a ricetta di quale hè datu quì sottu, u zuccheru, a mantra per a furmazione è, sicuru, un bon animu.

Pudete per frarelli di levadulinu cù u zuccheru?

Ingredients:

Preparazione

Prima di tuttu, avemu bisognu di preparà una cullette. Per fà questu, avete bisognu à dissolvi u levitu. Allora pigliate tutti i nostri liquidi (latti o cuddie o acqua) è caldu calore (30-35 gradi). Aggiunna levaditi, una cullizzioni di zuccheru è intruviu à appena per fà chì a nostra levadura disolvi. Ci putemu in un locu calmu per una meza ora.

Quandu u levitu hè risuscitatu, aghjunghjule una cullizzioni di zuccheru è a mità di a farina à u cuntinuante di moltu. Emu mezclate tuttu sottu, copre cun un pappativu o tapa, è fate a cullette in una postu calente per altru 30-40 minuti. Duranti stu tempu, risichjani 2-3 volte.

In a cuculla finita aghjunghje tutti l'ingredienti rimanighjenu, solu à a farina, tk. A farina deve esse aghjuntu un pocu finu à chì a pasta ùn vieghjanu à e mani. Allora u bagnu cù u zuccherinu sarà volu.

Prussiancia a pasta di levitu hè trasferitu à un cunghjuntu, hà alligatu cù a farina nantu à a tappa, copercia cù una toalla nezza è a puscia in un locu seccu. Piglià da 40 minuti à una ora (a pasta debe aumentate da 2 volte). Dopu quì, avete bisognu à scoglià a pasta, piglia u to pugnale è fècenu turnà à novu, è repite u prucessu novu. Quandu a pasta torna propera, elàstica è si dete à frenu à e vostre mani, ponu accàdinu di sicuru cun belli dolci cù u zuccheru.

Pigliate a massa di levadina rimborsu è dividite in petite boli (circa 3-4 cm). I punti ottenevuli deve esse ligne cilatu à a banda è da un parte per esse tressu in lu zuccherinu, se vulete fà quarchi cosa povakvuristey, pudete scaccià e bole in una bella figura.

U cunzuri purcini, spargugliati nantu à una salameria, coperta cù u pergnu è oiled with butter. U fornu scaldate à 180 ° è poni buns di zuccheru in questu. Quessi cunfisaria ci anu da manghjà da 20-30 minuti finu à ch'elli ponu in marrone. Avà hè u tempu di fà u tè o di u caffè, è pudete principià a parte più piacevule - degustazione! Biscotti dolce, cù zucchini, sapienti à manghjà tutte e caldu.

Buns, cù u zuccheru senza levitu

Per quelli chì ùn hanu micca (o micca) sapè per fugliassi cù a pasta di levadulamini, vi diceremu ancu cumu per fà furmagliu cù u zuccheru senza levitu. Questa ricetta hè assai simplificata è più velocia.

Ingredients:

Preparazione:

Mix kefir cun oli vegetale. Sift the flour in un tastu grande, aghjunghjendu u pane pasticcante, u zuccheru è u sali. Imbulighjate a parte secca cù u liquidu, è amassi una pasta serbia è uniforme. Avarete bisogna à i so mani.

Pone a pasta in una superficia di travagliu ghjinirosa, divide in 10 parte di uguali, formanti da elle bundoni rossi. Pone a buns nantu à una fragola di furna infundida da u pergamatu oiled è sprinkle sugar à cima. Calami u fornu à 210 gradi. Posevi e vostre bolli in un fornu incu u focu 20-25 minuti prima di daveru.

Pane finu è cun u zuccaru pocu cool, è serve à a tavola.